gevoel

A

Anoniem

Guest
Hallo hallo,

Nu, drie weken na mijn curretage, is de rust in mijn lichaam wedergekeerd. NU heb ik afgelopen dagen alweer en paar x seks gehad. Ik heb ondertusen nog geen normale menstruatie gehad. Nu heb ik vandaag eigenlijk al de gehele dag een soort drukgevoel in mijn buik. Zou dit een voorteken kunnen zijn van mijn komende menstruatie: het voelt namelijk niet als mijn menstruaties van voor mijn curretage. Of zou ik stiekem voor mijn gevoel teveel hopen dat het weer meteen raak is?? na hoeveel tijd wordt eigenlijk het zwangerschapshormoon in je lichaam aangemaakt als je eitjke bevrucht is geraakt. Duurt dit ongeveer 2 weken?

Ik hoop dat iemand hier antwoord op kan geven.

Groetjes Wen

Na twee weken kan je inderdaad dat hormoon terugvinden in je urine. Maar houd er wel even rekening mee dat na een curretage niet direct het hormoon verdwenen is. Ik zou dus in ieder geval nog een tijdje wachten met testen.

Succes
Miep

Ik heb precies hetzelfde probleem als jou! Ik heb vandaag precies 5 weken geleden een miskraam gehad en voel sinds een week weer dezelfde kwaaltjes als ik had bij mijn vorige zwangerschap.
Kan me echt niet voorstellen dat het nu al weer raak is (ook al hoop ik van wel natuurlijk) maar ik wacht nog zeker een week of 2 met testen. Had vorige keer namelijk pas een positieve test na 1.5 week.
Veel succes in ieder geval!
Liefs Angel

Hoi,

10 dagen na mijn curettage waren de zwangerschapshormonen al uit mijn lichaam. (na 12wk zwangerschap).
Ik heb een zw test gedaan om hier achter te komen. Vier weken na mijn curettage had ik al mijn eisprong. Dit voelde ook als buikpijn (misschien is het dat). En na twee weken zou ik dus ongi worden en het wonder is gebeurd dat ik 6wk na mijn curettage al weer zwanger ben!!!

Dus succes meid misschien is er gauw nieuws.

Groetjes bibi

Terug
Bovenaan