gevoel

Hoi Tamara,

Soms beweegt zo'n kleintje gewoon iets minder maar als jij je zorgen maakt zou ik gewoon de VK bellen,zij kunnen dan even naar het hartje luisteren en jij voelt je gelijk gerustgesteld.
Sterkte
 
Hoi tamara,

Ik weet niet hoe ver je bent, maar als je echt veel minder voelt sinds gisteren moet je beslist even bellen. Het hoeft niets te zijn (bv ruimtegebrek), maar kan ook betekenen dat je kindje het niet meer zo goed heeft in je buik.

Succes,
michelle.

 
hoi tamara,

het ligt er ook aan hoever je bent. misschien ligt ie ook wel met zijn ruggetje naar voren en schopt ie meer naar achter. heb ik ook wel eens gehad.
maar voor je eigen gevoel zou ik je vk bellen. dan kan je misschien ff langs om het hartje te horen.

liefs sandy
 
Het is wel fijn dat je bij de vk langs mag komen, dat geeft wat zekerheid. Bij 24 weken kan het geloof ik nog wel voorkomen hoor dat je het wat minder voelt. Zo rond de 28 weken moet je het geloof ik echt regelmatig gaan voelen (ik geloof dat ze zeggen 6 bewegingen in het uur ofzof, maar ja, echt tellen doe je natuurlijk ook weer niet).

Groetjes Debbie
 
Ha allemaal,

Bedankt voor jullie reactie.

Ben gisteren langs geweest bij de verloskundige. En alles is prima !!!!
Omdat de kleine met het hoofje helemaal beneden zit en ze is ook nogeens gedraaid en omdat mijn placenta aan de voorkant ligt voel ik gewoon wat minder.

Dus ben echt blij dat ik gegaan ben.

Groetjes tamara
 
Terug
Bovenaan