gevoel

volgens de vk ben ik 35 weken en 2 dagen maar mijn gevoel blijft zeggen dat het 2 weken verder is(erw as aan t begin twijfel tussen 2 datums en k had toen erg veel stress) mag ik vragen om een groei echo?want ikz ag alles vanmorgen terug en die 35 weken kan nooit kloppen want toen is die niet eens klaargekomen en hadden we een condoom en was ik ongesteld

Hoi Vlindertjuhhh,

vragen om een groeiecho mag natuurlijk altijd. Of ze het doen, dat weet ik natuurlijk niet. Er hangt me ook iets bij dat dat nu niet veel zin meer heeft. Zo op het laatst kunnen ze je kindje zo moeilijk in beeld krijgen omdat het zo groot is, en op het laatst   hebben ze opeens een spurt wat betreft aankomen in gewicht, en dat verschilt per kind uiteraard. Als jij het echt zeker weet, dan moet je erop staan en ook uitleggen hoe of wat ( hoogstwaarschijnlijk voor de zoveelste keer), maar jij weet uiteindelijk wanneer jullie wel of geen sex hebben gehad en hoe... Ik neem aan dat de verloskundige daar niet bij was.

Groetjes Sharon.

hoi,
Jij weet toch zelf het beste wanneer je laatste menstruatie was, van daaruit tellen ze toch... En een groei echo heeft denk ik ook geen zin meer.. alhoewel ik heb met 36 weken ook nog een echo gehad,   omdat Britt niet ingedaald was, ze wilde kijken waarom. Uiteindelijk hebben ze toen toch dingen kunnen opmeten. Ik geloof dat wanneer ze het bovenbeentje kunnen meten ze een inschatting kunnen maken, in iedergeval qua gewicht en groei, dus ik denk ook het aantal weken. Maar zeker weten doe ik dat niet.
Nu is 2wk verschil waarschijnlijk lastig te meten, tja wat moet je doen... iig je mening uiten bij de Vk en op tijd met verlof gaan.. want stel je voor dat jij gelijk hebt en je zit nog maar een week thuis ofzo..
Nou veel suc-6
Groetjes Amber

Terug
Bovenaan