Gevoel

A

Anoniem

Guest
Toch raar dat lichaam en de geest. Je voelt wat, maar je denkt wat anders.
Ik blijf een pijnlijke buik houden, en de steken in mijn borsten blijven (wordt wel minder) maar mijn gevoel zegt dat ik gewoon ongesteld ga worden.
Wat is dat toch soms moeilijk he. Waarom moet het lichaam dit zo doen allemaal. Ik heb nooit last van menstruatieklachten, dus ja dat kan het niet zijn. Maar waarom dit dan he.
Mijn man zegt; je bent gewoon zwanger. Ja misschien ben ik dat wel, maar gaat er wat mis en wordt ik gewoon ongesteld maandag. (dat gevoel heb ik)
Ben blij als het maandag is, dan weet ik eindelijk wat.
Kunnen we weer aan de klus na die tijd. Ik hoop dat ik daarna er dan minder mee bezig ben. Want hier wordt ik echt gek van.

Wat is het toch zwaar om zwanger te willen worden. Wie kan er geen test uitvinden; dat je meteen weet hoe en wat. Zal het een stuk makkelijker maken hihi

x yvonne

Oh meid ik weet precies hoe je je voelt. Vlak nadat ik de miskraam had was elke dag al te lang dat ik moest wachten en nog steeds niet zwanger. Had het vorige keer dat ik ongesteld werd ook heel zwaar. Daarom wel hier gelezen op dit forum maar even niet te veel gereageert. Wilde er ook niet teveel mee bezig zijn. Maar onbewust doe je dat wel. Ik heb denk ik gister een ei gehad en de dagen ervoor flink geklust, dus wie weet. Zit dus ook weer op het bankje tot mijn NOD, 22 juni. Hoop zo dat het eindelijk raak is, ben al 39 dus klokje tikt....Het zou inderdaad fijn zijn als je na je ei gelijk kon zien hoe of wat, maar daarna kan het ook nog fout gaan, dus wat schiet je er uiteindelijk mee op. Hoop voor je dat je maandag pos.test. Of gan je eerder testen. Ik weet dat ik me nooit kan bedwingen om te wachten tot mijn NOD. Succes!! en liefs, AnnaXX

Hoi Anna

Het wachten is zo vervelend, denk dat het ook komt door die miskraam. Je weet dat je zwanger kunt worden, dus kom maar op.
Heb vandaag een vroege test gedaan. Maar ik wist eigelijk we dat deze negatief zou zijn. Heb buiten buikpijn en stekende borsten (wat eigelijk veel minder is geworden dan van de week ) helemaal geen klachten meer. Dus ja, eigelijk wel duidelijk voor mij.
Een voordeel, we kunnen naar de sauna na onze vakantie. Want daar wilde ik niet heen als ik zwanger zou zijn, maar daar kunnen we dan heerlijk ook. Ook leuk (maar liever ga ik niet)

Jij heel veel sterkte met wachten. Duim voor je

x Yvonne

Terug
Bovenaan