Gevoeld?

Hmmm er is iets vreemds aan de hand, ik ben nu 12 wkn zwanger van de tweede en ik geloof dat ik de kleine gisteravond heb gevoeld! Ja ik hoor jullie al lachen maar ik geloof het echt! Bij de eerste was ik 17 weken toen ik hem voelde. Weet iemand of mijn gevoel een loopje met me neemt of is dit gewoon mogelijk?
Een echt plopje! Joepie!!

Grtz Muty

ps: ik lag op bed en het was na sex...
 
Hoi Muty,
Dat kan hoor. Zeker omdat het je tweede kindje is en je dus weet hoe het voelt. Ik ben zelf vijftien weken zwanger (van de eerste!) en denk soms ook al iets te voelen.
Carien.
 
hoi muty
ik was ook twaalf weken zwanger toen ik de kleine voor het eerst voelde.
ik moest naar de gyn. toe en vroeg aan hem of het kon en hij heeft gekeken zonder dat ik de kleine zag en als ik de kleine voelde moest ik het zeggen en het klopte ook nog als ik wat voelde bewoog de kleine.
later heb ik hem/haar gewoon kunnen zien maar het was heel bijzonder.
dit is mijn tweede zwangerschap en bij de eerste voelde ik bijna nooit wat en deze al vroeg.
ik ben nu 25 weken en ik voel hem/haar nu minder vaak schoppen dan eest wel jammer maar ja .
geniet er van
groetjes mirjan
 
Ik voelde mijn tweede kindje ook al met ca. 12 weken. Wat anderen hier ook van mogen vinden, maar je herkent het gevoel gewoon en ik kon er met de beste wil van de wereld geen darmbewegingen van maken.
 
Terug
Bovenaan