gevoeld

Vanmorgen heeft mijn man ons ukkie voor het eerst gevoeld!! ik ben bijna 19 weken zwanger en ja hij is al ervaringsdeskundig (haha) dus dat zal ook wel helpen. Leuk he!!
 
Wat leuk zeg! Ik ben nu ruim 16 wkn en voel de kleine ook bewegen maar ik denk dat het nog wat te vroeg is om het ook van "buitenaf" te voelen!

Geniet er lekker van!
 
Vanaf vandaag geloof ik eigenlijk pas dat ik iets voel in mijn buik. (gister 18 weken zwanger) Het zijn net kleine luchtbelletjes in mijn buik. Kunnen jullie het dan ook al goed aan de buitenkant voelen? Ik heb het idee dat ik dan alleen maar mijn eigen hartslag voel haha.
 
Volgens mij voel ik het ook!! Van de week dacht ik het al maar nu zit ik net lekker op de bank na een dag hard werken en voel steeds van die 'plopjes' onderin!! Lijkt me nog wel wat vroeg voor de eerste, ben bijna 16 weken, maar dit heb ik nog nooit eerder gevoeld zo ver van onderen zeg maar.. Echt apart!:)
 
Heey ik omschrijf het als een bellenblaas waar een paar belletjes doorgaan en die belletjes knappen heel zacht kapot.....zo voel ik het...
Mijn 1e voelde ik ook al met 16 weken dus het kan best wel hoor!
Het heeft ook te maken met aan welke kant je placenta ligt (voor, achter troelala)...dat hoor je pas met de 20weken echo. Als je placenta voor ligt, zul je je kindje minder snel voelen dan wanneer deze achter ligt omdat 'ie er dan simpelweg tussen zit...
In elk geval: het is een megagevoel!!!
 
Heerlijk gevoel he!
Vannacht had ik een hele nare droom; dat mijn dochtertje van 3 zelf kon fietsen, maar recht een kanaal in fietste (gelukkig wonen we ver van het water vandaan) Maar ik wilde er achteraan duiken om haar te redden, alleen bleef ik maar boven het water zweven, heel verschrikkelijk!

Toen ik wakker schrok en een beetje bijgekomen was, voelde ik de baby heel duidelijk, tot een paar keer toe. Zo goed had ik hem/haar nog niet eerder gevoeld. Alsof het mij een beetje wilde troosten haha. Maar het werkte wel!
 
Terug
Bovenaan