gevoelens delen

He meiden,

ik wil graag even van me af schrijven...
Ik vind het allemaal zo oneerlijk!!! Wij al 2,5 jaar bezig om onze grootste wens in vervulling te doen gaan, hebben er alles voor over; hormonen slikken, prikken, ziekenhuisbezoekjes, spanning, teleurstelling, relatie af en toe onder druk, altijd maar weer aardig doen tegen iemand die zwanger is... Ik trek het niet meer!!
Vandaag gehoord dat bij een vriendin het na 2 maanden proberen raak is....Na 2 maanden!!! Het doet zo'n pijn, echt pijn in mijn hart. Ik ben zo bang dat ik de komende tijd niet met mijn jaloerse gevoelens overweg kan. Ze weet ervan en ze geeft me alle tijd, dat is heel fijn en lief, maar het neemt niet weg dat ik zo vaak geconfronteerd ga worden met alle dingetjes (kamertje opknappen, leuke lieve kleine dingetjes kopen, namen verzinnen enz.enz.) waar ik al 2 jaar van droom. Ik vind het zooooo oneerlijk!!!

Ik weet dat hier geen antwoord op is, maar het is wel fijn om het even te delen met mensen die die gevoelens kennen.

Liefs, Britt

oooooooooooooow ik herken je gevoelens meteen! Het is helaas de keiharde werkelijkheid en die kan af en toe behoorlijk pijn doen. Het helpt inderdaad goed om het van je af te schrijven. Iedereen gaat hier op zijn eigen manier mee om of probeert er een weg in te vinden. Helaas wil deze weg nog weleens veranderen (door de hormonen die binnenkomen e.d.) en dat maakt het nog lastiger (als je begrijpt wat ik bedoel).

Maar laat je niet gek maken meid!!!! Jouw tijd komt nog wel!!!!
Veel sterkte met deze situatie

een dikke knuf
Sjanneke

Hoi,

Ik weet precies hoe jij je voelt. Mijn nichtje is laatst bevallen. Ik moet dit eerst een plaatsje kunnen geven en dan kan ik pas  op kraamvisite. Dan gaat het ook wel weer. Wij zijn nu ook 2,5 jaar bezig en het geduld begint goed op te raken. Ik krijg nu eerst nog eens een laparoscopie.

Onze tijd komt zeker nog, zo moet je blijven denken. En als het je even te moeilijk is kom je hier gewoon nog maar effe langs.

Veel sterkte
Liefs

Nicole

Hoi Britt,

Gelukkig weten we hier allemaal hoe je je voelt! Geef het een plek en probeer er niet te verdrietig van te worden, want anders maak je jezelf diep ongelukkig. Ik vind het ook een  vreselijk idee dat mensen al een 2e kindje hebben (!) terwijl ik al ruim 4 jaar geleden met de pil stopte. Geloof dat ik inmiddels bijna gevoelloos er over ben. Als mensen weer met een 'joepie ik ben zwanger' verhaal komen kan ik als de beste enthousiast doen, verdien er echt een Oscar voor! Het verdriet komt meestal later..
Je weet ons in ieder geval te vinden!

Liefs, Saar

Ook ik herken het meteen, wij zijn 19 maanden bezig en hebben al heel wat teleurstellingen achter de rug! Ook ik kan alleen maar zeggen, probeer het allemaal niet te zwaar te gaan laten wegen, want je hebt al genoeg nodig om je zelf door deze periode heen te krijgen en eens zijn ook wij aan de beurt!

Liefs, Pleunx

Ook ik herken het meteen, wij zijn 19 maanden bezig en hebben al heel wat teleurstellingen achter de rug! Ook ik kan alleen maar zeggen, probeer het allemaal niet te zwaar te gaan laten wegen, want je hebt al genoeg nodig om je zelf door deze periode heen te krijgen en eens zijn ook wij aan de beurt!

Liefs, Pleunx

He meiden,
Bedankt voor jullie reacties.
Op dit moment ben ik zo negatief op alles.Ik weet dat je dat eigenlijk moet doorbreken, want het is zooo vermoeiend. Maar het lukt me niet echt goed. Ben het allemaal zo zat!  
We zagen het eigenlijk best wel weer positief in nadat we een rustperiode in hadden gelast wat betreft de behandelingen. Komt dit er tussendoor....
Die rustperiode gaan we ook nog steeds nemen, en we hebben vanavond afgesproken dat we maar gaan proberen om aleen nog maar te doen wat we zelf willen en er heel erg voor elkaar te zijn. Wij merken dat het ons wel heel erg dicht bij elkaar brengt, ik hoop dat dat ook bij jullie zo is.

Ik voel dat ik het fijn vind om het hier op dit forum te zetten en denk dat ik ook wat vaker ga reageren op jullie berichtjes. Iklees al best lang mee, maar reageer eigenlijk nooit. Sorry daarvoor.

Iedereen sterkte gewenst!!!
Liefs, Britt

Terug
Bovenaan