<p style="text-align: left;">Hoi hoi vaders en moeders,</p><p>Moet even iets kwijt. Mijn zoontje is 8 maanden en ik ben knettergek op hem. Maar ik vind het af en toe best zwaar. Ik dacht dat ik me na 4 maanden (krampjes en niet in eigen bed willen slapen) daar anders over zou voelen maar blijkbaar niet. Hij zit nu in een fase (denk ik) van weer vroeger wakker zijn (half6) en dan noet meer willen slapen. ‘S avonds naar bed is ineens een drama (huilen, huilen en na een kwartier of langer valt hij eindelijk in slaap na 10x boven te zijn geweest). Ik vind het gewoon af en toe nog best pittig. Is dat gek om dat na 8 maanden nog steeds te hebben? Hij hoeft echt niet perfect te zijn, maar merk dat ik zelf ook minder geniet in de avonden en weekenden omdat ik weet dat hij s ochtends zo vroeg komt. Ik ga dan toch op tijd naar bed, maar dat wil ik ook niet de komende maanden steeds maar blijven doen. Mijn vriend moet binnenkort voor een week weg voor zijn werk en daar zie ik dan echt wel tegenop om het allemaal alleen te moeten doen. Stom he. Pfff zijn het nog de hormonen of is dit gevoel wel normaal? </p>