gevoelens?

Ik heb een rare vraag misschien hoor.
3 maanden geleden ben ik bevallen van een mooie zoon. De bevalling en het herstel is zeer pijnlijk geweest. Inmiddels is het gelukkig weer bijna normaal.
Nu heb ik ook weer sex maar het gekke is dat ik helemaal geen sex gevoelens meer heb. Het lijkt wel of ik helemaal geen gevoel meer heb. Ik vind dit heel erg want mijn man heeft dat wel. We vrijen nu wel, maar ik vind er gewoon ff niks aan.
Is dit normaal? Mijn gevoel komt toch zeker wel terug he?

Groetjes...

Hoi,

Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Je bent net 9 maanden zwanger geweest en je lichaam heeft vaak ook 9 maanden nodig om te ontzwangeren. Je hebt een hoop meegemaakt met je lichaam en ook al ben je ogenschijnlijk weer de oude er geberud nog wel een en ander in je lichaam.
Ik wilde er tijdens mijn eerste zwangerschap niks van weten en vond er daarna ook niet veel aan, maar dat kwam geleidelijk weer terug.
Geef het gewoon een beetje de tijd.

groetjes Evelien 26+6

he...
nou wat jij voelt is heel normaal hoor... tis idd waar je lichaam heeft gewoon echt weer 9 maanden (minstens) nodig om te herstellen. En dan heb ik het niet eens over je mentale gesteldheid en een eventueel meeeeggggaaaa slaapgebrek door de gebroken nachten.
Heb geduld, praat erover en "gewoon" lekker knuffelen is ook fijn.
Het komt echt wel weer goed..... en wat mij ook wel hielp was (desnoods met glijmiddel) toch wel meedoen en dan komt "de zin" vanzelf vaak wel.
Suc-6

Heel herkenbaar... Ik ben 10 maanden geleden bevallen en heb ook heel lang geen zin in sex gehad. Het begint nu weer een beetje terug te komen. De afgelopen maanden hebben we (de paar keer dat we sex hebben gehad) glijmiddel gebruikt. Dat werkt in ieder geval wel!

Terug
Bovenaan