Gevoelig voor bloedingen

Ik ben nu 24 weken zwanger en erg gevoelig voor bloedingen. Ergens rond 12 weken, rond 18 weken en nu vandaag weer bloed. Ik word er een beetje gek van. Steeds meld ik het bij de vk en 2 keer ook gecheckt. Alles is goed en het blijkt dan een gesprongen bloedvaatje te zijn.
Bij mij was het dan: hard geniest of een keertje gevallen op de fiets. En net gebloed en daarna iets te hard gaan zitten dat het weer knapt. Denken we dan... Ik moet gewoon heel voorzichtig doen omdat het zo gevoelig is bij mij. Net als je tandvlees wat nu meer kan bloeden. De baby gaat goed gelukkig, maar toch maakt het je dan onrustig. Is er iemand die dezelfde ervaring heeft (gehad) ?
 
hier heb ik ervaring mee gehad bij de vorige zwangerschap, van mijn dochter, dit maakte me al heel onzeker omdat hiervoor ook nog eens een miskraam had bij 13 weken en hierbij had ik ook daarvoor bloedingen..
mocht gelukkig wel gelijk terecht bij verloskundige of gyn! Na 20 weken had ik geen bloedingen meer...

Weet dat het je heeel erg onzeker maakt en elke keer denk je dan weer.. maar als je gewoon niet zeker over voelt gewoon verloskundige bellen! beter een te veel dan daarlijk toch mis is... je weet het maar nooit... is vervelend voor de verloskundige maar niet voor jou gevoel... want stress is ook niet goed!

heel veel sterkte ermee meid!

dikke knuffel
 
kheb dit ook met vorige zwangerschap gehad... is heel vervelend... en maakt je zo verschrikkelijk onzeker.. nu had ik ook nog een hele zwangerschap drastisch overgeven erbij. en vanaf 20wkn voorweeen.. maar mn dochter is nu 9mnd en ben nu morgen alweer 17wkn zwanger en nu heb ik t ook weer die bloedingen
 
Hey,

Ik heb een kleine bloeding gehad vorige week, 25 weken.... bij mij was het een laagliggende placenta. Laat daar ook eens naar kijken, of is dit al gedaan?? Want dat kan ook meespelen. Sindsdien geen bloed meer gezien en hoop het ook niet meer mee te maken... het is echt verschrikkelijk, je gaat je toch zorgen maken!

Sterkte hoor!
 
Hoi,

Vervelend zeg.. ik heb het bij me vorige zwangerschap ook erg gehad, en ben nu panisch voor bloed..check het altijd vervelend maargoed ik wil wel kijken vooral ook omdat je dan meteen aan de bel kan trekken.
 
Terug
Bovenaan