Gevoelig voor koolhydraten of gluten?

<p>Hi allen,</p><p>Onze dochter van 8 maanden slaapt slecht sinds ze meer vaste voeding krijgt. Dus eigenlijk vanaf 5,5 maand. Nu zijn we vorige week eens gestopt met brood en zwaardere koolhydraten zoals pasta. Wat denk je? Ze heeft een week als een roos geslapen. Klokje rond. Zonder een kick te geven. Nu hebben we gister weer een broodje gegeven en savonds wat pasta. Het was vannacht gelijk raak en ze heeft gespookt tot 4 uur. </p><p>Ik denk nu dus echt dat hiermee te maken heeft. Maar het gekke is dat ze overdag weinig last lijkt te hebben. </p><p>andere ervaring met een heel onrustige baby snachts die ook denkt dat het met gluten en of koolhydraten te maken heeft?</p>
 
Kan heel goed!!!

Koop eens een glutenvrij broodje en glutenvrije pasta en kijk eens wat er dan gebeurt...

En ik zou zeker contact opnemen met de huisarts. Glutenallergie is echt heftig, een collega van me kwam er pas achter bij haar dochter toen ze 4 jaar was en dat arme meisje heeft dus 4 jaar lang echt veel buikpijn en slapeloze nachten etc gehad, het was heel heftig jarenlang en achteraf was de verklaring dus vrij 'simpel', hadden ze het maar eerder geweten...

Hoe is haar ontlasting? Ook dun en vies na het eten van gluten? Denk je dat ze buikpijn heeft ook?
 
Terug
Bovenaan