gevoelig vraagje

hoi dames,
Ik ben erg benieuwd of jullie alweer gemeenschap hebben?? en wanneer dat weer voor het eerst was.  Ik geloof het wel omdat ik al las dat sommige meiden alweer dachten dat ze zwanger waren.
Ik ben nu 7 weken geleden bevallen maar ik moet er dus nog niet aan denken??
Willen jullie even laten weten hoelang jullie hiermee gewacht hebben???

Liefs Nathalie
(mama van Janine,bijna 7wk)    

Hoi Nathalie,
Wij hadden rond de 7e week na de bevalling weer gemeenschap. Ik was in ieder geval gestopt met vloeien (duurde 6 weken).
Was ook niet ingeknipt, had een klein scheurtje (1 hechting).
Je moet er gewoon weer aan beginnen als je er zin in hebt, vloeien is gestopt en het allemaal weer goed voelt van onderen.

succes!
groetjes Sonja mama van Evi (6-1)

Hoi   Naat82

Wij hebben na 6 weken weer sex gehad...
Dit was weer echt spannend en best wel raar
Ik ben gehecht dus ik vond het heel eng bang dat ik weer zou uitscheuren of dat het zeer deed hihi
Je moet het doen als je er echt weer klaar voor bent..

Groetjes

Hoi,

Wij hebben het geprobeerd 4 weken na de bevalling. Ik vloeide niet meer en had echt wel zin. Maar we zijn gestopt omdat het bij mij ontzettend zeer deed. Ik had 12 hechtingen van binnen en buiten. Nu is van de week mijn laatse hechting eruit gekomen. Als we weer zin hebben dan proberen we het gewoon weer. Ik zie wel of het dan wel lukt, ik ga het niet forseren.
Gewoon doen wanneer je zelf zin hebt.
gr linda

Hoi,

Wij hebben het na 6 weken ook weer gedaan. Ik vond het ook best spannend.
Nou we het toch over het onderwerp hebben: ik had gedacht dat ik wel wijder zou zijn van onderen, maar ik ben juist nauwer lijkt het wel. Hebben meer mensen daar last van?

Groetjes,

Eveline

na 3 weken,0 hechtingen.beetje beursgevoel,maar na een paar keer oefenen was dat weer over.maar als je er nog geen oren naar hebt;niet doen.je doet het tenslotte voor de lol.
groetjes kari

Terug
Bovenaan