Gevoelige baarmoeder

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben nu 15 weken zwanger van de tweede en heb sinds een paar dagen een heel gevoelige baarmoeder. Als ik tegen het aanrechtblad of commode sta doet het echt zeer. 's Avonds voel ik  mijn hele baarmoeder als ik in bed lig.  Het zijn geen banden of zo.  Ook heb ik nu al zo nu en dan harde buiken. Ik vind het een beetje vroeg voor deze gevoeligheid en harde buiken  of komt dit doordat het de tweede is? Wie heeft hier ervaring mee? Ik heb het niet echt druk of zo.

Ingeborg

hoi ingeborg
ik heb dat ook heel lang gehad.het deed ook pijn als ik of mn man over mn buik wreef.ik ben nu 30 weken en nu heb ik er geen last meer van.niet op die manier althans.wel pijn aan mn banden.ik denk dat het toch te maken heeft met het oprekken van de baarmoeder.en sommige mensen hebben een gevoelige buik en hebben er denk ik daardoor meer last van dan anderen.ik heb ook hele gevoelige darmen.ik kan precies voelen waar er ontlasting zit.doet ook pijn.dus toen ik mn baarmoeder voelde ging er bij mij een lichtje branden.gelukkig is het over gegaan.harde buiken deden eerst ook pijn bij mij.terwijl iedereen zegt dat dat niet hoort.toch was t zo.nu ook niet meer.de rek is eruit ofzo denk ik
groetjes kari

Terug
Bovenaan