Gevoelige borsten! Ben ik nu zwanger?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Mijn eisprong heb ik afegelopen dinsdag gehad. En krijg de laatste tijd pijn in mijn borsten zijn nu vel gevoeliger dan voor heen. Maar de 30e zou bij mij het eitje moeten gaan innestelen. Kan ik er nu dan toch last van hebben. Zou ik zwanger kunnen zijn.
8 augustus is mijn nod dag. Ik vind het zo spannend allemaal. Zijn er meer mensen die gevoelige bortsen krijgen of heeft dit er gewoon mee te maken dat ik misschien ongesteld ga worden.

Dikke knuffel Marian

ik heb meestal ''last'' van mijn borsten een paar dagen rond de eisprong....meestal erna..

gr elora

ik zelf heb er ook last van , heb al 1,5 week zere borsten en moet maandag   ongi worden.
maar het kan netzo goed een voorbode van de menstruatie zijn.
ik weet het niet meer wat ik wel weet is dat je lichaam je behoorlijk voor de gek kan houden.
gewoon afwachten denk ik

succes meid

Ook ik wacht met je mee.
Ik moet za. 5 aug NOD dag hebben. Ook ik heb zeer gevoelige borsten sinds de eisprong. Maar ook nog meerdere zwangerschapskwaaltjes. Maarja ik weet ook dat mijn lichaam me goed voor de gek kan houden.
Ik ben wel eregisteren op het pendelforum geweest. Zij voorspelde dat ik dus nu zwanger zou zijn van een meiske.
Dus gewoon afwachten.

Succes ik duim voor je.

Gr.
Welmoed

hoi,

ik heb vandaag getest en hij geeft zwanger aan!!! en ik had ook gevoelige tepels... dus het is inderdaad een teken,

liefs sas

Gefeliciteerd, dat geeft hoop aan ons vrouwen met gevoelige borsten.

tjee spannend allemaal he?
ik heb donderdag mijn NOD en heb al 1 1/2 week zere borsten. Nou ja zere tepels en hoe. als ik maar iets aan kom lijkt het wel of er naalden worden ingeprikt. ik hoop dat het een voorbode is. we zullen het wel zien.

groetjes daan

Terug
Bovenaan