A Anoniem Guest okt 6, 2004 #1 Heeft iemand weleens gevoelige borsten en jeukende tepels, ik namelijk wel. Is dit een teken van zwanger zijn?
Heeft iemand weleens gevoelige borsten en jeukende tepels, ik namelijk wel. Is dit een teken van zwanger zijn?
A Anoniem Guest okt 7, 2004 #2 Hai Anoniem, Het eerste teken bij mij was mijn tandvlees dat erg gevoelig was ... En mijn reukvermogen werd stukken beter (nu nog steeds...). Gevoelige borsten kwam bij mij iets later maar dat is natuurlijk bij iedereen anders.... Hoop voor je dat een goed teken is!! Groeten,
Hai Anoniem, Het eerste teken bij mij was mijn tandvlees dat erg gevoelig was ... En mijn reukvermogen werd stukken beter (nu nog steeds...). Gevoelige borsten kwam bij mij iets later maar dat is natuurlijk bij iedereen anders.... Hoop voor je dat een goed teken is!! Groeten,
A Anoniem Guest okt 8, 2004 #3 Dit heb ik elke maand hoor! Je moet je niet zo gek maken in je hoofd, je kan je zelf ook zwanger denken, schijnzwanger heet dat.
Dit heb ik elke maand hoor! Je moet je niet zo gek maken in je hoofd, je kan je zelf ook zwanger denken, schijnzwanger heet dat.