gevoelige borsten met vlagen??

Hoi allemaal.

Ik heb een vraag... Ik ben nog maar heel pril zwanger en heb over het algemeen heel gevoelige borsten/tepels... Maar de ene keer voel ik meer dan de andere keer.. zo beginnen ze te gloeien en een uur later voel ik een poosje bijna niks...

Wie heeft dit ook en weet of dit normaal is??
 
hoi batsertje,

Ik herken dit! De ene dag doen mijn borsten al pijn als ik er alleen naar kijk. De andere dag moet ik er compleet in knijpen om iets te voelen. Is een raar gevoel hè.
Ik ben sinds een week ok erg misselijk de hele dag door dus dat is voor mij ook nog een soort meter zeg maar.

Knuffel van kreeftje
 
pffffffffffffff dank je wel!!!!

Ik ben er zo op vastgepint, niet normaal meer gewoon.. en dat heeft drie kinderen gehad haha..
Magoed, wat je zegt over misselijk zijn... ik werd bij de derde met een week of 6 ook heel erg misselijk en dat was idd een goeie meter... niet lekker maar zo weet je wel dat alles goed is! Alle andere kwaaltjes vielen daardoor een beetje in het niet omdat ik zo beroerd was dat ik me geen raad wist... Ik ben nu ruim vier weken dus alles kan nog...
Maar ben blij dat het dus normaal is dat het afwisselt met gevoeligheid in de borsten...

nogmaals dank, liefs Bats
 
Terug
Bovenaan