Gevoelige borsten na eisprong

<p>goedemorgen iedereen </p><p>Ter informatie: ik heb deze ronde voor het eerst clomid gebruikt. Volgende week mag ik testen op progesteron </p><p>Maar ik heb sinds een aantal dagen gevoelige tepels. Hier heb ik alleen last van als ik geen bh draag. Ook (beetje smerig) heb ik meer last van waterige afscheiding dan normaal. Dit is de eerste keer dat ik "een symptoom" na mijn eisprong heb. Kan het betekenen dat de clomid zijn werk goed heeft gedaan en ik een goede eisprong heb? Of is dat een bijwerking van de clomid?</p><p>Ik ben erg benieuwd naar ervaringen</p>

Ik gebruik zelf geen clomid, maar ik herken je klachten. Mijn borsten leken/lijken soms uit elkaar te knappen. Doe soms zelfs mijn bh uit. Vorige ronde tot de laatste dag ontzettend veel afscheiding gehad. Helaas was het bij mij dus geen teken van zwangerschap. Hopelijk voor jou wel! Succes!

Ik heb dit ook gehad, ik ben die ronde zwanger geraakt! Alle rondes daarvoor geen last van gehad met mijn ei. Dus vond het toen al opvallend. Ik gebruikte overigens geen medicatie.

Bedankt voor jullie reacties.  Opzich valt de gevoeligheid bij mij reuze mee. Alleen als ik aan me borsten zit voelt het gevoelig anders heb ik er weinig last van. Maar ik heb het nooit eerder gehad. Nou ik ga ervanuit dat me eisprong gewoon goed is geweest haha

Terug
Bovenaan