Gevoelige borsten negatieve test

<p>Hallo lieve dames ! <br /><br /></p><p>ik heb deze maand ( anders dan Andere maanden ) extreem gevoelige borsten .. hele gekke dromen en veel zweten snachts .. </p><p>ben heel onregelmatig dus weet niet Waneer mijn nod is .. helaas negatieve test .. </p><p>zou ik toch zwanger zijn dat ik te weinig waarde heb of kan dat niet ? En heb je alleen deze symptomen als je genoeg hcg hebt? <br /><br /></p><p>hoor graag van jullie ?</p>
 
Hee ! Vorig jaar al ! In februari een miskraam gehad helaas , maar kan je symptomen hebben voor een positieve test? Veel liefs 
 
He Bloempje,

Dat kan hoor. Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook al gevoelige borsten een week voor mijn NOD.
We zijn nu bezig voor een tweede kindje. Ik heb momenteel ook gevoelige borsten, mijn NOD is zaterdag, dus ben benieuwd.
Hoop voor je dat het raak is en je zwanger bent!
 
2 weken voor mijn NOD kreeg ik gevoelige borsten en gerommel in mn buik. Uiteindelijk 3 dagen voor NOD negatief getest bij huisarts ivm blaasontsteking en had aangegeven een vermoede te hebben. Op NOD zelf had ik een positieve test in handen. Nog even geduld, ik duim voor je!
 
Ik heb vanochtend toch ook maar getest en heb een positieve test :) Wel nog een licht streepje, maar ook 4 dagen voor mijn NOD. Ik test met Kruidvat 2 voor 5, misschien kun je die ook proberen, mocht je dat nog niet gedaan hebben.
 
Terug
Bovenaan