Gevoelige borsten opeens weg

<p>Tussen de 4 en 5 weken zwanger en gevoelige borsten zijn van het ene op het andere moment ineens weg :( iemand ervaring hiermee en toch een goede echo gehad? </p>

Ja, ik heb eigenlijk vanaf week 5 helemaal geen last meer van gevoelige borsten gehad en toch 25 weken zwanger nu. Helemaal in het begin wel gevoelige borsten gehad dus maar dat was bij ook mij plotseling over. 
Ongetwijfeld zul je ook verhalen tegenkomen met een negatieve afloop, maar het hoeft dus niet zo te zijn. 

hoi! Hier?‍♀️. Ineens waren de gevoelige borsten over én mn misselijkheid verdwenen. Natuurlijk best stressen. Maar een controle echo gehad na een paar dagen en alles was in orde.
Afgelopen dagen heel misselijk geweest en geen pijnlijke borsten. Vandaag bijna tot niet misselijk en wél pijnlijke borsten. Het schommelt gewoon heel erg.?
Maar ik moet eerlijk zeggen, ik vind het zelf ook eng hoor. Maar hoe moeilijk het ook is: je zult vertrouwen moeten krijgen. En ja, dat is zeker niet makkelijk.

Dankjewel dames.. Ja dat vertrouwen is lastig inderdaad. 
Net nog een test gedaan om te bewaren zeg maar en had hem nog nooit zo knal positief gehad. Dus dat geeft een fijn gevoel wel denk ik.. Woensdag mag ik voor een echo

Zoals hier al word gezegd, zegt het vrij weinig. Symptomen komen en gaan door schommeling van hormonen. Ik persoonlijk heb tot ongeveer 5/6 weken laat van Mn borsten gehad en daarna helemaal niet meer. Maakte me eerst ook zorgen daar om maar ben inmiddels ruim 28 weken. Dus het zegt niet altijd iets wat voor symptomen je hebt. 
Ik ga er van uit dat het voor jou ook positief zal eindigen! Succes! ?

@kiwi
Ja lastig he.. Dankjewel hihi. Nog even geduld. Vertrouwen hebben is zo lastig.. 1e zw ging mis 3 jaar geleden dus dat blijft er toch beetje in zitten zeg maar

Hoi,
Tot nu toe geen last gehad van gevoelige borsten, nu 31 weken zwanger. Wel overgegaan op bh zonder beugel omdat dat lekkerder zit.

Groetjes

Ah lastig is dat he en wat kan je ervan in de stress raken. Maar het zegt inderdaad niets. Ik heb helaas wel 1 rot ervaring gehad met kwaaltjes die plots verdwenen. Dat waren er wel meerdere. Deze bleven ook echt gewoon helemaal weg, dus geen schommelingen. Bij de echo 2 weken later bleek dat exact op dat moment het hartje gestopt was met kloppen. En heel raar.. maar ik voelde toen ook op 1 of andere manier dat het niet goed zat. Intuïtie ofzo.
Nu schommelt het bij mij ook, maar ze komen toch op een gegeven moment weer terug. Dus dan kan ik een paar dagen genieten van pijnvrije borsten en weinig last in de onderrug en dan is het er ineens weer. En dat gevoel dat het mis zit heb ik nu totaal niet.
Het is heel moeilijk. Er zijn inderdaad verhalen waarbij het niet goed afliep maar volgens mij veeeeeel meer verhalen waarbij het er gewoon bij hoort en er niets is om je zorgen te maken.
Ik zie dat je woensdag een echo hebt. Dat is gelukkig heel snel en zal je flink geruststellen als alles goed is met de kleine. ❤️ En bij twijfel of heel veel spanning; gewoon bellen naar je verloskundige. Misschien mag je iets eerder komen en dat zou ook heel fijn zijn voor jouw gemoedsrust.

Terug
Bovenaan