gevoelige borsten rond/na eisprong?

Als ik het goed heb, heb ik afgelopen zaterdag mijn eisprong gehad. Nu heb ik sinds zaterdag gevoelige borsten, je hoeft er maar naar te wijzen en au! Terug kijkend op de vorige maand had ik dit zelfde rond die tijd ook. Wie herkent dit? heeft dit met de eisprong te maken?

Geetje

Hoi,

Ik herken dit wel.
Ongeveer vanaf mijn eisprong heb ik gevoelige tepels. (niet mijn hele borsten) en de vorige maand was dit vanaf mijn NOD over. Deze maand heb ik het weer.
Ik hoop natuurlijk steeds dat dit stiekem een teken is....

Sterkte ermee

hoi hoi

soms heb ik dat ook ,maar de vorige maand had ik het heel erg,en toen had ik zo iets van o o mischien ben ik wel zwanger ,maar heelaas...........
mijn lichaam hield mij voor de gek!!

maar voor iedereen veel succes!

xxxtam80

'Hey hoi,

Gevoelige borsten en tepels komt voor na de eisprong,dit wordt veroorzaakt door het progesteron dat na je eisprong word aangemaakt.
het zegt dus niks over een eventuele zwangerschap of naderende ongi,jammer genoeg....maar tis wel een goed teken dat er dus iets bezig is in je lichaam

groetjes Jacq

ik had hier ook veel last van, k was 5 dagen overtijd, en heb normaal bijna geen gevoel in mijn borsten.
maar dat bleek dus idd van de eisprong te komen, omdat ik normaal aan de pil was heb ik dat toen nooit gevoeld

Hoi Hoi,

dit herken ik ook heel erg. Voor mijn miskraam had ik dathelemaal niet. maar nu rond mijn eisprong worden mijn tepels ook groter en als je er tegenaan komt, doet het pijn. is best vervelend. Schijnt normaal te zijn.

Groetjes Thessa

Terug
Bovenaan