Gevoelige borsten: ZWANGER?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Eerst zal ik me even voorstellen. Ik ben Sam en 30 jaar oud. Moeder van een heerlijk zoontje van bijna 2 jaar. Toen ik zwanger wilde worden van mijn zoontje was het meteen de eerste keer raak. Nu willen mijn man en ik graag een tweede kindje en zijn we daar sinds september mee bezig maar nu lukt het niet zo snel als de eerste keer! Valt erg tegen. Hoe lang zijn jullie al bezig om zwanger te worden?
Ik moet dinsdag 23 januari ongesteld worden en heb al 2 weken last van gevoelige borsten. Kan dit een teken zijn?

hoi , ik spreek uit ervaring en ja dat kan zeker . ik heb dus ook al 2 weken flink wat zere borsten en het resultaat was vanochtend dus vet positief 2 dagen dus voor mn nod getest ben super blij dit is ons 4 de kindje veel succes

Ik moet zeggen het is bij iedereen anders denk ik. Ik heb een paar maanden geleden ook meer als een week gevoelige borsten gehad, maar helaas uiteindelijk dus gewoon ongesteld. Je lichaam kan je soms aardig voor de gek houden. Maar ik hoop zeker voor je dat het raak is!

Liefs Marian

Hoi!

Ik heb een dochter van 15 mnd en het heeft 9 mnd geduurd voordat ik zwanger werd. Helaas eindigde dat in een miskraam. Na de miskraam werd ik niet meer ongesteld en bleek ik weer zwanger te zijn! Gelukkig is dat wel goed gegaan. Ik ben nu net weer met de pil gestopt en ben ook erg benieuwd wanneer ik weer zwanger ben. Het kan echt enorm verschillen.
Mijn zus was van de eerste meteen zwanger, maar bij de tweede heeft het bijna een jaar geduurd.

groetjes,

Ikke mv 1

Hoi,

Ik herken je vraag wel, ik heb de afgelopen maanden elke keer een paar dagen voor ik ongesteld werd pijnlijke borsten gehad, de eerste keer had ik goede hoop, maar daarna denk je toch elke keer dat je lichaam je voor de gek houdt. Deze maand had ik echt meteen de dag na mijn eisprong pijnlijke borsten, ik durf niet echt meer te hopen, maar het zo natuurlijk wel geweldig zijn. Mijn borsten doen echt meer pijn dan de afgelopen maanden, maar het is pas zeker als je een positieve test hebt gedaan. Verder heb ik wel een beetje het gevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden, zo een beetje een zeurende pijn van onderen. Toch hoop ik dat het voor ons allemaal een keer een positieve test wordt!!!!

Hey.

Wij hebben een dochter van bijna 3 jaar en het heeft 1,5 jaar geduurt voordat ik zwanger was van haar.
Nu zijn we bijna één jaar bezig voor een tweede.
Elke maand dat ik ongi. word heb ik last van mijn borsten, maar voor mij is dat geen teken van een zwangerschap. Ik hoop voor jou dat het wel een goed teken is.
Succes ik hoop op een positieve test voor je.

Groeten van Miena.

Tja helaas is voor mij dat ook geen teken van een zwangerschap. Mijn lichaam houd mij ook voor de gek.

Bij al mijn zwangerschappen heeft mijn lichaam anders gereageerd. Ik heb er inmiddels 5 achter de rug en één gezond kind van bijna 3,5. Bij die zwangerschap was ik er juist ontzettend van overtuigd dat ik ongesteld zou worden en dat was dus mooi niet zo.

Bij mij lijken de tekenen van ongesteld worden en zwanger zijn ook teveel op elkaar. En tja het blijft een wonder van de natuur dat heel vaak mis gaat in een heel vroeg stadium,dus ook al voel je veel en wordt je toch ongesteld, dat wil lang niet altijd zeggen dat er echt helemaal niets is gebeurd en ze 'langs elkaar' hebben gezwommen....

Het blijft dus afwachten, voor iedereen verschillend.

Terug
Bovenaan