Gevoelige borsten

A

Anoniem

Guest
Deze vraag is vast en zeker al eens langsgeweest maar hier nog maar een keer.

Ik ben al moeder van een dochter van 1,5 jaar en weet het nog wel een beetje van toen maar niet precies meer.
Ik heb namelijk last van gevoelige borsten, een beetje zo'n gevoel als je borstvoeding geeft. Niet dat zere als de melk toeschiet maar als de kleine zo'n 5 min aan de borst hangt.

Nu komt de meest voor de hand liggende vraag natuurlijk (ben een beetje  onzeker namelijk) kan  dit wijzen op zwangerschap? Ik weet mijn cyclus niet precies maar weet wel dat ik binnen nu en  een halve week ongesteld zou moeten worden. Ik ben ook helemaal niet bezig met zwanger worden, dus als het wel zo is zou dit mijn  2e ongelukje zijn :)  

Nou bedankt alvast,
Groetjes mama van Lisette

Gevoelige borsten kan zeker duiden op een zwangerschap!  Ht schijnt wel een van de kenmerken te zijn.Maar het hoeft niet zo te zijn, dat je zwanger bent. Ik heb namelijk ook altijd last van gevoelige borsten als ik ongesteld moet worden, dus dat zou het ook kunnen zijn.

ik heb last van gevoelige borsten bij kijn eisprong en dan ben ik niet zwanger

Normaal heb ik nooit last van mijn borsten als ik ongesteld moet worden, en mijn eisprong heb ik al gehad dus dat is het zeker niet!
Nou afwachten denk ik maar!!!

Hai mama van Lisette,

Ik ken het hoor. Wij zijn in maart begonnen met zwanger proberen te worden en voorheen nooit pijnlijke borsten. Prompt voor mijn 1e officiele nod grote pijnlijke borsten. Dacht natuurlijk dat ik zwanger was, maar helaas. Had dit maand 2 niet, maar maand 3 weer wel, maar veel minder pijnlijk dan die 1e maand. Nu had ik afgelopen maandag in ene alleen mijn rechter borst die pijn begon te doen. Ik verwachtte mijn ongi dus het was logisch. Dinsdag allebei beetje pijnlijk en woensdag weer helemaal niets. MAAR OOK NIET ONGI. Beetje oud-bloed, maar that's it. Laat ik gister nu getest hebben.... ZWANGER. Dus die gekke borsten van houden ons flink voor de gek. Op dit moment doet voornamelijk rechts pijn. Links voel ik amper wat.
Ik hoop voor je dat het positief uitpakt!!!
succes

Hoi Anette,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Dat alles maar vlot en gemakkelijk mag verlopen!

Ik weet nog uit mijn vorige zwangerschap dat ik pijnlijke borsten had maar dit was na ik wist dat ik zwanger was. Ik kan me nog wel vaag herinneren dat voor ik het wist ik zwanger was ik ook gevoelige borsten had, maar ja weet het niet zeker meer.
Wat ik nog wel weet is dat ik ontzettend veel last had van ochtend misselijkheid, en dat heb ik nu niet, maar toen was het 1 weekje later ongeveer dan nu (als ik zwanger ben).

Nou ik hou jullie wel op de hoogte, en meer verhalen zijn welkom natuurlijk!
Groetjes

Hmmm ik ben vandaag ook al de halve dag misselijk....
Maar kan je wel last hebben van kwaaltjes als je binnen nu en een week ongesteld zou moeten worden?

Ik hoop eigenlijk dat ik het mezelf allemaal niet zit in te beelden. Het is niet dat ik het ontzettend graag wil en er dus de hele dag mee bezig ben, en dus bij elk dingetje zit te denken of ik misschien zwanger ben... Hmmmm nou ik ben benieuwd!

Terug
Bovenaan