Gevoelige borsten

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Sinds bijna 4,5 jaar zijn mijn vriend en ik bezig met het krijgen van een kindje.
Sinds kort ben ik begonnen  met hormonen te slikken omdat ik een heel erge onregelmatig mestruatie heb. Je wilt niet weten hoeveel teleurstellingen ik gehad heb elke keer weer als je denkt zwanger te zijn en de test geeft "negatief"  aan!! De meeste van jullie zullen dit vast wel een keer of vaker hebben mee gemaakt.

Ik ben nu een week over tijd, maar durf geen test te doen. Ik ben onzettend moe ik heb ontzettend last van mijn tepels. Ze doen echt pijn. Mijn vriendin is wel zwanger, maar die heeft echt last van haar hele borsten. Wie heeft dit ook een keer mee gemaakt en was toen wel zwanger. Ik weet niet wat ik moet voelen. Toen ik merkte dat mijn tepels heel erg pijn gingen doen, dacht ik gelijk "ik ben zwanger". Maar zoals ik al zei ik durf nog geen test te gaan doen en dat ben ik eigenlijk ook nog niet van plan......

Kan iemand mij meer vertellen????????

Groetjes Ka  

Hee meid,

Ik zal als ik jou was nog ff een aantal dagen wachten met testen!

Aangezien je zegt dat je bang bent om teleurgesteld te worden, is de kans kleiner dat dat gebeurt al je over 4 (of meer/minder) gaat testen.. TUurlijk is die kans er dan ook!

Over je klachten kan ik je niet vertellen.. Ben nog nooit zwanger geweest..

Wel lang bezig zeg.. lopen jullie al bij de Gyn?

xxx mamoetje

Ik ben een half jaar gestopt met de pil en heb nu al twee weken ontzettend gevoelige/pijnlijke borsten en tepels. Ik ben ook al drie weken niet ongesteld geworden. Ik heb van het weekend een test gedaan, maar ik was niet zwanger. Schijn bedriegt blijkbaar. Ik hoop voor jou dat het bij jou ander is.

Hey,

Ik ga idd nog maar ff een tijdje wachten met testen. Lijkt me beter.
We zijn al een tijd bezig en ik hoop dat zo dat het nu wel raak is.
Ik loop idd bij de Gyn. Heb een zooi testen gehad en ze kunnen niks vinden.
Ik heb wel een heel erg onregelmatig mestuatie dat gewoon kan afwijken tot 4 maanden. Waarschijnlijk ligt het daaraan. Daarom heb ik nu ook hormonen van de Gyn gekrijgen.
Maar dit is dus pas de eerste maand. Ik voel me zo futloos en moe. 's avonds kan ik niet slapen als ik op bed lig. Terwijl ik om 21.00 uur al bijna in slaapval op de bank.
Als ik nu ongi wordt moet ik op de 12e dag weer naar de Gym om te kijken of ik wel een eierspring heb. Heb ik dat niet........nou daar wil ik nog maar niet over na denken.

Vanmorgen kon ik wel janken zo pijn deden mijn tepels. Ik vind het zo raar.... ik denk dat ik maar ff ga Google, misschien kan ik wel iets vinden. Misschien komt het wel door de hormonen. Wie weet.

Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Ka

Dag Ka,

Die pijnlijke tepels had ik ook en toen bleek ik dus al zwanger te zijn! Ik ben inmiddels 6 weken zwanger en sinds een paar dagen zijn mijn hele borstn ontzettend pijnlijk. Er alleen al naar kijken doet pijn, haha. Dus je borsten hoeven niet meteen al pijn te doen hoor!

Maar die tepels...dat is voor mij herkenbaar! Dat had ik ook en toch zwanger dus wie weet! Ik zal voor je duimen meid!! succes!

Liefs,
Anna

Vandaag is mijn NOD dag, en ik heb de laatste week echt steeds meer pijn aan mijn borsten, normaal heb ik er volgens mij voor mijn ongi worden, niet zo veel last van, of let ik er nu teveel op?? pfeeew mou ja t is pas ronde 1 , dus we wachten af..

boeffie

Terug
Bovenaan