Gevoelige borsten

Hee,
ik ben nu 5 wkn zwanger (van onze eerste kindje), erg pril dus, maar zo'n last van mijn borsten als ik naar bed ga en als ik het koud heb.
Kan dit nu al?, ben net zwanger!
Kunnen ze ook al groter zijn, of kan dat tussen mn oren zitten?
Is het beter om al een nieuwe bh te kopen?
Greetz

hallo
gevoelige borsten kan gelijk al ik had het met 4 weken al daardoor weet ik altijd gelijk of ik zwanger ben ja of nee haha dat ze nu al groter zijn lijkt me sterk maar het zou kunnen je kan bijv. al voedingsbh`s kopen die rekken nog wat mee maar dan zou ik vast wel een cup maat groter kopen

Hi!

Pijnlijke borsten had ik ook al vanaf week 5, dus dat kan prima hoor! Groeien lijkt me nog sterk, maar het kan!

Je kunt een meegroeibh (hema) kopen als je wilt, die zijn 10€ en rekken met je mee. M'n zusje heeft er 2, en die vind ze helemaal top!
Nieuwe gewone bh's zou ik nog niet kopen, bij mij zijn ze inmiddels een hele volle cupmaat gegroeid en ben 19 weken!

ik had al pijnlijke borsten voordat ik de test had gedaan. zodoende wist ik ook dat ik zwanger was. (ben ook voor mn 10e week al een cup maat gegroeid!)
wisseldouches schijnen te helpen. heb er zelf geen ervaring mee want no way dat ik koud water over mn lichaam heen gooi whahaha.
begin en eindig met warm water.
dit is tevens ook goed voor de doorbloeding van je lichaam (borsten)
draai geen push up bh, maar wel een bh die je borsten stevig ondersteunen.

liefs, do
mama van nathalia, 22 maanden en 17,5 weken zwanger van ons 2e wondertje

ik wist al meteen voor dat ik een test had gedaan dat ik zwanger was door mijn zere borsten ik heb dat bij de eerst ook gehad ik was toen 4 weekjes zwanger toen ik erachter kwam

hey, ik ben ook 5 weken en 4 dagen zwanger en merkte dat ik zwanger kon zijn omdat ik mega pijnlijke borsten heb.
Zijn heel gespannen en voelen haast beurs aan. Vooral door mijn tepels gaan regelmatig pijnscheuten die heel pijnlijk zijn en wel 10min kunnen duren.
Groeien weet ik niet, ik hoop niet dat die van mij nog erg gaan groeien, heb nu al maat E vind ik wel genoeg eigenlijk hah.

Hey ben nu 7 weken en 2 dagen en ja hoor, ik kreeg er ook al snel last van. Ze lijken inderdaad bij mij ook al groter en voller. Pijn wisselt, de ene dag meer dan de andere dag. Is al heel normaal hoor. Dit is een van de eerste dingen die je merkt!

Terug
Bovenaan