Gevoelige borsten

A

Anoniem

Guest
Haai,

Normaal heb ik eerdere maand gevoelige maar vlak voordat ik ongesteld moet worden is het weg. Alleen dat ik zwanger was bleef de gevoeligheid. Nu moet ik nog een week tot mijn nod en nu doen mijn borsten helemaal niet zeer, normaal kan ik mijn bh niet uitdoen??? Hebben jullie gevoelige borsten??
Hoop dat het deze ronde raak is, pfffff.

Gr. Bizu

Ik heb hetzelfde als jij, ook voor ik ongi moet worden en dan, vlak voor mijn ongi, is het weg.
Ik heb het alleen niet elke keer, vaak wel, maar soms niet. Als je borsten ineens geen zeer meer doen (bij een zwangerschap juist wel) zou ik denken dat je nu niet zwanger bent.
Het is wel zo dat elke zwangerschap anders is en dat er dus ook andere verschijnselen op kunnen treden.
Waarschijnlijk heb je gewoon een keer geen gevoelige borsten, net als ik af en toe.

Het kan natuurlijk ook zijn dat je eisprong een keer verlaat is en dat je daarom nog geen gevoelige borsten hebt. Gebruik je wel ovulatietesten? Dan weet je zeker of je een eisprong hebt gehad.

Om echt van de onzekerheid af te komen, zou je echt even moeten wachten en dan een test doen! Test niet te vroeg, want dat kan alleen maar een teleurstelling met zich meebrengen!

Succes!

Liefs Daisy

Hay hay!

Dat van die gevoelige borsten herken ik heel erg!
Ben nu 7 weekjes en sinds de afgelopen twee dagen staan ze strakker! Voel een bepaalde spanning en als je er lichtjes op drukt voelt dat heel vervelend...........dit had ik als ik ongesteld was niet zoals nu............

Natuurlijk is dat bij iedereen weer anders!

Succes meid

Hoi hoi..

Dat is lastig om in te schatten.. ik had ook allemaal pijntjes in mn borsten en dit had ik niet vaak voor ik ongesteld moest worden, dus ik dacht.. yes zwanger! Ik was helaas toch ongesteld! Maar als je zwanger bent kun je ook zeker zere borsten hebben hoor.. ik hoorde is iemand zeggen, een soort stekende pijn, alsof iemand er even een vlammetje onder houd hahahaha.. en daar kon ik me wel in vinden.. even een naar en scherp gevoel ofzo.. ik dacht altijd o er word nu weer een nieuw melkkanaaltje aangelegd voor de baby. Maar goed.. dat was dus tijdens mijn vorige zwangerschappen (dit was ook nog niet echt in het begin van de zwangerschap) beetje halverwege en op het eind..

Ik hoop natuurlijk dat je hartstikke zwanger bent! Ik ben nog heel gezellig ongesteld brrrrrrrr zo'n hekel aan he.. hoop dat ik vlak voor kerst een positieve test in mn handen mag hebben! Nog ff geduld.

Succes..... liefs mammma

Haai,

Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb deze maand ovulatietesten gebruikt 7 in 5 dagen en 5 waren er positief. Later las ik dat die van de kruidvat niet goed zijn. Hier vanaf dag 8 al aan de klus. Mijnman kon zijn geluk niet op, whahahaha.

Zou het zo leuk vinden op sinterklaas poitief te testen. Heerlijk een zomer kindje.

Nog 1 week, wachten duurt lang.

Jullie ok heeeeeel vedel succes.

Gr. Bizu

Hoi,

Nou ik heb ze hoor, zere borsten, hihihi

Oh hoop het zo!!

Liefs bizu

Terug
Bovenaan