gevoelige borsten

A

Anoniem

Guest
Ja ben ik weer:p

Ik heb dus vorige week die ovulatie test gedaan en nu sinds vanmorge last van behoorlijk gevoelige borsten.

En ik weet dat dit wel vaker kan zijn voor de menstruatie, maar de laatste 3 maanden had ik alleen last van mn linker borst, dus WIST ik dat ik niet zwanger zou zijn.
Nu heb ik last aan beide kanten, dus ik heb er stiekem een beetje hoop in (A)

Dat moest ik even kwijt hihi, fijn dat je op zo'n site alles kan zeggen:)

liefs

hey meis..

ik hoop het voor je.. ik heb volgende week ook mijn nod en heb kleine krampjes onder in de buik maar geen gevoelige borsten. wel is mijn geur afentoe sterk.. of ik verbeeld het mij. en ruiken ze bij mij op het werk gewoon heeeeeel erg naar zweet hihi..

ga voor je duimen..:)

xxx

Spannend he, misschien is het wel raak bij ons alle 2;) Ik heb niet zo'n sterke geur, ben namelijk verkouden hihi.

Maar het zou leuk zijn, ga ook voor jou duimen.
Wanneer ga je een test doen?

xx

ik denk dat ik die gewoon zaterdag doe.. moet het gedult maar bewaren.. hihi hoe moeilijk dat ook is..

succes hihi

en jij..?
xxx

hoi dames, mijn nod is rond 20 jan en hier ook al een paar dagen gevoelige borsten.erger als bij mij twee vorige zwangerschappen. plus beetje ongi kramp af en toe (heb ik normaal alleen een dag van te voren) en rugpijn.ik eet een bezem als ik niet zwanger ben. heb vandaag zo,n gevoelige test gehaald en ik denk dat ik dinsdag of zo eens test. ben sinds vandaag ook heel moe en heb vanmiddag toen de kleinste op een oor lag ook twee uur geslapen.ben benieuwd...succes met wachten
groetjes es

Nou dames, ik heb dus echt MEGA gevoelige boobies, echt niet normaal joh!
Ik slaap altijd op mn buik maar dat kon vannacht niet want het deed gewoon echt pijn.
En mn vriend die zat er aan en hij zei van jeetje ze zijn ook echt heel hard... Lijkt wel alsof mijn klieren helemaal opgezet zijn!
En ik ben inderdaad ook erg moe, lag gister om 20:00uur al te slapen!

Mijn eisprong was 7 januari (volgens de ovu test) Dus dan mag ik 2 weken daarna testen toch? Dat zal dan vrijdag zijn!
Echt spannend he!
Ik ga denk ik vrijdag een vroege zwangerschapstest doen!

Maar ik heb er stiekem wel een beetje hoop in.. Hopen dat het bij jullie ook raak is!
Leuk trouwens dat we alle 3 rond dezelfde tijd een test doen hihi.

Xx

Hoi ladies,

Ik had vanaf een paar dagen na de bevruchting al last van gevoelige tepels en menstruatiekrampjes. 1 dag na mijn NOD testte ik overtuigend positief!
Op mijn NOD was het streepje nog heel twijfelachtig.

Nu ben ik 6 weken zwanger en kan ik ook niet meer op mijn buik slapen en stevige knuffels doen gewoon zeer hihi.

Terug
Bovenaan