Gevoelige buik, lichte kramp

Wie herkent dit? Ik denk soms dat het m'n darmen zijn want daar heb ik sowieso vaak pijn/last van. Nu laatste dagen ook wat meer, misschien door zwangerschap. Ik weet niet of je nu al last van trage darmen kan hebben.
En af en toe een beetje kramp gevoel. Beetje als ongi krampjes.
Bij m'n 1e zw schap was k echt niet zo ongerust maar nu twijfel ik echt aan alles.
Wie heeft er nog meer last van gevoelige buik en krampjes?

Hoi ik ben 6 weken en heb daar ook last van. Heb ook al last van bandenpijn.
Hoe is je stoelgang? Ik heb zakjes om het Wat soepeler laten verlopen. Maar ondanks dat gaat het traag, ga ik 1keer per 2 dagen en soms elke dag. Normaal ging dit beter.

Succes yvonne

Hoi M88,
Dat gevoel heb ik ook maar als je twijfelt moet je naar de dokter of verloskundige gaan. Blijf er niet mee zitten. Je darmen worden idd trager in de zwangerschap . Wanneer heb je je eerste echo en wanneer ben je uitgerekend?

hellen

Ik heb het alleen in de avond merk ik nu. Misschien alleen omdat ik moe ben? Ik had bij m'n eerste al heel vroeg harde buiken. Vanaf een week of 9. Hoop niet dat dat weer zo is.
T is ook n beetje de onzekerheid denk
Ik.

Herkenbaar!!dit is mn 3de zwangerschap en ook al 3 keer een strak,weeig gevoel in mn onderbuik.
net of je ongesteld gaat worden zo voelt het een beetje.het schijnt erbij te horen...weet ook niet goed wat het is.misschien de groei van de baarmoeder??
liefs jootje

Had ik ook in mijn 5+6e week.. Als ik nu last van mijn darmen heb is het meer vergelijkbaar met na mijn darmonderzoek een jaar geleden; Vol met lucht en alsof mijn darmen in elkaar gevouwen zitten.. Heb ik vooral snachts last van, en dan ga ik opgekruld liggen of naar de wc zodat ik kan ontluchten.. Omdat ik weinig eet zullen mijn darmen wel van slag zijn omdat ze niet zo veel meer te doen hebben....?!

Terug
Bovenaan