gevoelige buik

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden.

Kent iemand het gevoel van pijn in de onderbuik bij je eisprong??

Groetjes

Helaas.. niet echt meer een duidelijk gevoel..
Vroeger wel, maar nu ik na het stoppen met de pil weer iets probeer te herkennen valt dat wat tegen.
Vorige maand op drie verschillende dagen wat kramp en steekjes.. maar echt zo'n duidelijk teken als eerder kon ik niet herkennen.

Gisteren officieel ov-dag.. maar alleen hoofdpijn gehad..
Als ik na 4 maanden nog geen idee heb en nog niet zwanger ben ga ik ook ov-sticks gebruiken, maar dat lijkt me nu nog wat vroeg..

In welke ronde zit je?

Liefs Julia

Hallo!!

Ik ben twee maanden geleden gestopt met de pil maar we zijn er deze maand pas echt voor gegaan Mijn eerste ronde dus. Ik ben getopt met de pil en heb al twee keer na ongeveer 1,5 week buikpijn gehad en vermoed dus dat dat m'n eisprong is?? De eerste keer 3 dagen last van gehad en de tweede keer   maar 1 dag

Groetjes

Hoi,

ik ben ook sinds kort gestopt.
Ik zit nu in mijn tweede cyclus en heb net als vorige maand 3 dagen pijn in mijn onderbuik gehad,  zo rond mijn eisprong.
Alleen weet ik dus niet of de eisprong op de 1e dag was of op 1 van die andere dagen.

Hallo,

Ik voel mijn eisprong nagenoeg iedere maand. De ene keer heb ik stekende pijn aan de rechterkant en de andere maand aan de linkerkant. Dan is dat inderdaad onderin mijn buik, het zijn soort steken of kramp. Het is moeilijk te omschrijven en wist eerst ook niet wat het was, maar als je er op gaat letten dan voel je het wel.

groetjes

Het is wel heel gek als je het nioet gewend bent en je gaat aan allerlei gekke dingen denken als je niet weet wat het is. De huisarts dacht zelfs eerst aan een blindedarmontsteking of blaasontsteking. Maar gelukkig was het dat niet. Gelukkig was het de laatste keer maar 1 dag inplaats van 3 dagen dus hoopt dat het zo blijft. Ben trouwens wel allebei de keren precies 2 weken daarna ongesteld geworden.

Groetjes

Terug
Bovenaan