gevoelige buik

hoi dames.

herkennen jullie dit of weet iemand of het iets betekend.
ik heb een erg gevoelige buik, onderaan dan ter hoogte van mijn schaambeen.   als ik erover heen strijk maar ook met bukken of mijn benen overelkaar leggen, dan heb ik een naar gevoel in mijn buik.
ik kan het niet goed uitleggen....

Hoi, ik heb dat ook. soms na lang zitten en ik opstaan /lopen, of sowieso bij lopen. het lijkt alsof ik dan te strakke kleren aanheb ofzo, maar dat is niet zo. ik vroeg me ook al af of dat normaal is.. maarja. zo lang er verder niets gebeurd zal t er wel weer bij horen!

groetjes susanne

Mijn eerste vraag is ook: hoe ver ben je?
Ik heb er af en toe ook last van, vooral als ik moe ben, dus misschien is het dat? Strakke kleren zijn dan ook niet bevorderlijk, ;-( heb van het weekend maar positiekleren gekocht, :) (dan voel je je wel echt zwanger hoor, als je dat aantrekt, ;-)

hoi dames

bedankt voor  jullie snelle reactie.
ik ben nu 16 weken zwanger en ik draag al zwangershapskleding, dus daar kan het niet aan liggen.
ik heb het ook als ik s'morgens opsta of als ik s'nachts draai ...vind toch maar raar.
ik heb wel vaak last van harde buiken, altijd op het einde van mijn werkdag,.
dat is het dus ook niet want dit gevoelis anders.

gr saskia

Hey Hey,,
Ik ben erg benieuwd of je de vk nog gebeld hebt en wat ze zei.
Ik heb namelijk ook een hele gevoelige buik. Kan ook niet lekker meer liggen in bed dat doet het meeste pijn.

Liefs Inge 15+1

nee ik heb de vk niet gebeld.
Ik moet vlgnde week do naar de vk dus dan vraag ik het wel.
ik was gewoon benieuwd of het herkenbaar was, en dat blijkt wel.
ik maak me niet zo druk, zolang ik niet ga bloeden of geen heftige pijn krijg, zal het wel meevallen.
maar ik heb het idd nog steeds en ook als ik lig.
ik ben wel benieuwd of het een reden is om rustiger aan te moeten doen, ik werk in de zorg (erg hectische afd) en heb het idee dat het te zwaar is......ik zal het do wel horen
ik laat het je wel weten !!

Terug
Bovenaan