Gevoelige darmen

Hallo allemaal,

ALs alles goed is ben ik nu bijna 11 weken zwanger. Vanaf het weekend heb ik ontzettend last van pijnin mij buik/maag/darmen. Ben zelfs aan de diaree. Kan dit consequenties hebben voor mijn zwangerschap. Zijn er meer die hier tijdens de zwangerschap last van hebben gehad.

Groetjes,
Anoniempje
 
He
Ik heb er ook erg last van. ben normaal ook al gevoelig op de darmen. (spastische dikke darm) maar nu heb ik ook diarree. Ik ben ook bijna elf weken , en ik vroeg me ook af of mijn kindje nu wel genoeg binnen krijgt aan voedingstoffen. Maar, zolang je geen menstruatiepijn en bloedingen hebt, maak ik me niet echt ongerust.
 
Denk alleen erom dat je niet uitdroogt. Blijf dus drinken. Lauwe thee blijft er misschien goed in? Mijn darmen spelen steeds erg op en dan wordt m'n buik bijna 2x zo dik.
 
Zoiets kan volgens mij ook geen kwaad voor het kindje maar ik ben het wel met anoniem eens dat je veel moet blijven drinken.

Het kindje neemt wel wat hij of zij nodig heeft (wat betreft voedingsstoffen), wees daar niet ongerust over.

groetjes en beterschap allemaal,

Jane
 
Ik heb het ook gehad, met ongeveer 8 weken, eerst diaree en daarna juist heel harde. Ik heb ook een spastische darm en had ook veel last van lucht. Ik heb gelezen dat het erbij hoort omdat je darmen een beetje weggedrukt worden. Ben nu bijna 10 weken en het gaat al beter.

Hoop dat bij jullie alles goed gaat, heb pas over 2 weken een afspraak bij de vlk dus moet nog ff wachten.

Liefs Po
 
dank je wel voor de tip.
ik probeer zo veel mogelijk te drinken.(moet normaal al 2 lper dag ivm darmen en vezelgebruik)
Dus het moet goed komen. gelukkig ging het vandaag al beter en heb ik vannacht heerlijk door kunnen slapen...
marian
 
ik ben nu 20 weken zwanger en ik heb net als jou diarree maak je niet druk het is vervelend en ik heb me ook wel zorgen gemaakt maar de baby groeit goed groetjes anita
 
Terug
Bovenaan