Gevoelige navel, wie ook ?

Hallo allemaal,
Ik ben nieuwsgierig of jullie ook een gevoelige navel hebben ??
Ik ben afgelopen maandag nog bij verloskundige geweest omdat ik veel last van m'n banden heb en rug en hebben nu ook besloten dat ik halve dagen ga werken, omdat het te zwaar is !!
Ze vertelde me ook dat me buik een groeispurt heeft gemaakt, want vorige maand was hij nog 16 cm en nu al 25 cm, (bijna 10 cm in een maand) en heb al 2 vingers boven me navel, zou het hier ook door kunnen ??
Voel me meisje gelukkig wel goed bewegen, ben trouwens bijna 23 weken !!
Iemand ervaring mee ???

Liefs Dicky (kleine rog)

Hoi Dicky,

Ik ben ook 23 weken en mijn baarmoeder ligt ook 2 cm boven de buiknavel. Maar dat is heel normaal en goed is tegen mij gezegd.
Ik heb altijd een gevoelige navel, vind het nooit fijn om die te wassen, dus nu met de zwangerschap ook gevoeliger.

Last van je banden en rug, weet je zeker dat het niet je bekken zijn?

Kim.

Hoi,
Wat gaat dat snel heh...
mijn navel steekt er ook al een beetje uit, zelfs als ik een strak shirtje aan heb dan zie je hem..niet zo mooi maarja, dat gaat vanzelf weer weg!

genietse van dat getrappel!
liefs lot.

Hoi Dicky,

Nee heb geen last van mijn navel, maar ook bij ligt de baarmoeder boven de navel, de vk zei dat dat helemaal niet erg was...
Meten ze bij jullie de buikomtrek? Das leuk! Bij mijn vk doen ze dat niet, dus ben het zelf helemaal vergeten totdat een vriendin er vorige week mee kwam! Maar ik moet het nog steeds doen....
Ik heb ook zo'n last van mijn banden en rug, vooral in de streek van mijn nieren. Heb jij het ook daar?

Liefs,
Daan

Hoi Dicky,

Nee heb geen last van mijn navel, maar ook bij ligt de baarmoeder boven de navel, de vk zei dat dat helemaal niet erg was...
Meten ze bij jullie de buikomtrek? Das leuk! Bij mijn vk doen ze dat niet, dus ben het zelf helemaal vergeten totdat een vriendin er vorige week mee kwam! Maar ik moet het nog steeds doen....
Ik heb ook zo'n last van mijn banden en rug, vooral in de streek van mijn nieren. Heb jij het ook daar?

Liefs,
Daan

Hey hey,
Bedankt voor de reacties !! Gelukkig is het gevoel al iets minder. Weet wel dat het allemaal moet groeien, maar het zijn toch allemaal (voor mij dan) nieuwe "pijntjes en "dingetjes" dat maakt je toch een beetje onzeker.
De verloskundige zei trouwens niks over 2 vingers boven de navel hoor, maar zei alleen dat het flink hard gegroeid is in aantal centimeters.
Ze meten dit dan vanaf het schaambot ongeveer en dan zo omhoog tot de baaarmoederrand. Wel erg grappig dat ze dit bij ons doen !!
@ daan: Ik heb vooral last onderin m'n buik (banden) en dan trekt het idd zo naar de buitenkant toe.

Nou ik ga nu lekker even rusten, want ik ben natuurlijk niet voor niets maar een halve dag aan het werk.

Terug
Bovenaan