gevoelige opmerking

A

Anoniem

Guest
Kennen jullie het gevoel van een stomp in je maag krijgen dat mij vandaag overkwam? Op mijn werk hield ik een praatje voor 50 man en zei iets over kinderen en toen zei mijn baas:

'Ach, wat weet jij daarvan, jij hebt per slot van rekening geen kinderen!'

En dan gelijk zo kijken van: en die krijg je ook waarschijnlijk niet, want je zult wel voor je carriere gaan.

Ze moesten eens weten!

Martine (33)

Hee,

mensen kunnen inderdaad soms zo lekker tactloos zijn...
Mijn schoonmoeder heeft er bijvoorbeeld een vreselijke handje van: als ze weer eens op dreef is zou ik mn arm er weleens af willen rukken zodat ik iets had om te gooien...

Probeer het lekker uit je hoofd te zetten en iets leuks voor jezelf te gaan doen zodat je je niet meer zo dippig voelt...
Ik weet uit ervaring dat JIJ uiteindelijk degene blijft die besluit of je er een klotedag aan over houd of dat je je schouders ophaalt.

Maar soms zou je ze wel...

liefs Lily

hoi martine,

vind het ook heel lullig als mensen opmerkingen maken,die hard aankomen.
ik denk er altijd bij,wees maar blij dat jullie dat leed bespaart blijft,want dit wens je neit snel iemadn toe als het neit meteen wilt lukken.
bij mijn vriend op zn werk doen ze het ook regelmatig,dan krijgt tie te horen van ohhh stuur je vriendin maar ff langs dan spuit ik haar wel zwanger of moet je wat van mijn zaad hebben??dat zwemt wel hard genoeg.allemaal dat soort dingen,hij kan het gelukkig redelijk naast zich neerlegen,maar in het begin had hij daar heel veel moeite mee(mijn vriend zn zaad is niet van goede kwaliteit,ze zeiden in het zh dat als wij uit onszelf zwanegr worden dat het bijna een wondertje genoemd mag worden.)
maar probeer nuchter te blijven en kijk er om heen,tis heel moeilijk,maar sommige mensen weten gewoon niet waar ze het over hebben,omdat ze nog te stom zijn om zich in te kunnen leven in anderen.

heel veel geluk voor jullei de komende tijd en duim voor jullie dat het snel raak mag zijn.

liefs nathalie

Terug
Bovenaan