Gevoelige tepels en veel afscheiding, voortekenen?

Hoi meiden,

Afgelopen woensdag had ik een eisprong, dit weet ik door de ovulatietesten die ik heb gebruikt. Nu heb ik vanaf woensdag ontzettend gevoelige tepels en sinds vandaag veel afscheiding echt slierten.
Is dit een voorteken van een mogelijke bevruchting?
We zijn bezig om een eerste kindje te krijgen en zijn vorige maand gestart met Provera en Clomid.
Zullen de medicijnen ervoor gezorgd hebben dat mijn lichaam goed functioneert en dat we het geluk hebben dat het meteen de eerste ronde raak is?
Of mijn lichaam houdt mij ontzettend voor de gek.
Ik wacht wel rustig af, hoe het gaat deze maand en anders op naar de volgende ronde.
Mocht er iemand weten of dit voortekenen van een mogelijke zwangerschap zijn, dan hoor ik dat graag.

Liefs,
Krissy

Bij mijn weten kun je nog geen zwangerschapsverschijnselen hebben als de innesteling nog niet heeft plaatsgevonden...
Maar ik moet er ook bij zeggen dat ik nog 0,0 ervaring heb met zwanger zijn...

Ik hoop voor jou dat het deze ronde natuurlijk wel raak is! Het blijft (behoorlijk cliché...) een kwestie van afwachten. Kan dat woord zelf bijna niet meer horen... :p

Succes!

Liefs Daisy

Nou een week na de eisprong... het kan zo zijn dat het voortekenen zijn.
Ik had ook gevoelige tepels en veel afscheiding (nog steeds trouwens en ben bijna 13 wk).
En ik had een week voor mijn nod ook al vaag last van misselijkheid, alleen durfde ik het nog niet te geloven.
Wil je geen valse hoop geven, maar ik had vooral steekjes bij mijn tepels. en dat voelde echt appart omdat ik dat ook nog nooit heb gehad bij het ongi zijn. Dus dan is het ook gissen van "zou dit nou een teken zijn..." en ja hoor....
Succes ermee!

Het kan,maar hoeft niet.
Ik brn nu 25wk zwanger.
Had de eerste weken juist totaal geen afscheiding.
Zit niks anders op dan wachten totdat je mag testen.

Ha Krissy,
Wat spannend zeg! Mijn filosofie is dat we nu, door het slikken van Clomid, evenveel kans hebben als ieder ander. Dus, waarom zou het niet meteen lukken? Spannend hoor. Nog even wachten wanneer je kunt testen dus. Ik ga voor je duimen hoor!

Ik ben vanaf donderdag aan het testen, maar de ovulatietest was tot nu toe nog negatief. Nu heb ik vanochtend wel wat bloedverlies gehad en dat kan volgens mij alleen maar een ovulatiebloeding zijn. Dus we blijven maar flink klussen ;-)! Overigens kan het zo zijn dat de uitslag van de ovulatietesten onder invloed van de Clomid niet betrouwbaar is (vertelde mijn arts), dus ik ga maar vooral af op mijn eigen lichaam. Ben benieuwd wat de ovulatietest aan het eind van de middag doet. Hij moet bijna wel positief zijn, als hij werkt!

Nou meis, heel erg veel succes en ik hoop dat de voortekenen gunstig zijn!
Fijn weekend nog.

Liefs, Marieke

Hoi Marieke,

Wist niet dat je ook een ovulatiebloeding kon hebben...
Ik hoop voor jou dat de ovulatietest zo dadelijk positief uitslaat. Klussen is altijd goed en we duimen dat het gaat lukken!

Liefs,
Kristin

Tja, ik snap het nu ook niet meer hoor. Heb de hele dag al een bloeding, en best een flinke, maar de ovulatietest geeft nog steeds een negatieve uitslag.
Terwijl mijn ovulatie nu wel zo ongeveer moet plaatsvinden. Dacht ik een keer 'volgens het boekje' te gaan....
Nou ja, to be continued

Ha Krissy,

Hoe voel je je? Nog last van afscheiding en gevoelige tepels? Ik ben zo benieuwd of het jou in deze ronde gelukt is! Ik ga ontzettend voor je duimen!

Liefs, Marieke

Terug
Bovenaan