Gevoelige tepels en zeurderige buikpijn....

Hoi meiden,

Normaal gesproken heb ik rond mijn eisprong altijd last van gevoelige tepels.
Zo ook deze eisprong. Ik had toen ook een positieve ovu test.
Goed geklust  en toen maar wachten.
De pijn aan mijn tepels verdween geleidelijk maar na een dag of drie werden ze toch weer steeds gevoeliger.
Nu is het nog 2 dagen tot mijn NOD en het gevoel is er nog steeds. Heb af en toe wat buikkrampen en voel me verder heel goed en fit.
Normaal heb ik met mijn menstruatie nooit last van gevoelige tepels dus ik krijg wel hoop! Had dat namelijk ook met mijn 1e zwangerschap...
Brrrr..spannend.

Wat denken jullie?

Liefs, Billie, mama van Quinten 14 mnd.

Ik hoop met je mee!!
Ik heb het namelijk ook vanaf 2 dagen na m'n ei tot nu (ergens tussen morgen en dinsdag NOD) en normaal dus nooit zo vroeg al! (nu inmiddels ronde 11, dus duidelijk anders). Gevoelige tepels en vanaf dag 3 opgezette en pijnlijke borsten.
Ik heb echter al vaker dingen gevoeld die ik anders niet had...
Helaas nu toch wel erg veel krampjes en m'n temperatuur blijft zo schommelen dat ik er weinig pijl op kan trekken, sinds vanochtend helaas weer iets lager...

Ik duim met je mee!!
 groetjes Haily

Lieve meiden, bedankt voor jullie reacties!

IK BEN ZWANGER!!!

12 okt uitgerekend!

xxxx en veel glitters voor jullie van Billie

++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++

Gefeliciteerd!!!!!
het was dus inderdaad een teken!
(nu word bij mij de hoop ook wel erg groot omdat ik hetzelfde heb! maar nog even geduld. NOD tussen vandaag en dinsdag...)

Groetjes Haily

Hoi Billy,

Mag ik je vragen wat voor gevoel je precies had in je borsten?
Ik heb nl al een week ongeveer dat mijn tepels erg gevoelig zijn en van de week aan de zijkant een trekkend gevoel net een soort spierpijn. Is de ene dag erger dan de andere. Ben ook erg moe ik ga sávonds telkens op tijd op bed maar dan kan ik sáonvd erop de ogen bijna niet los houden.
Ik ben nu 71 dagen overtijd en heb al meerder testen gedaan maar tot nu toe allemaal negatief. Heb vorige week zaterdag voor het laatst getest en zie er elke keer weer meer tegenaan om een test te doen.
Heb 12 februari afspraak bij de gyn.

Hoop dat je mij een antwoord kunt geven. Of anderen die zwanger zijn en hier iets in herkennen.

Groetjes Russell

Terug
Bovenaan