Gevoelige tepels, test negatief

<p>Hi allen,</p><p>Ik heb nu al 14 dagen lang last van gevoelige/harde tepels. Een paar dagen waren mn tepels echt veel gevoeliger dan de andere dagen. Nu is t namelijk weer minder maar t gaat maar niet weg..  Daarnaast heb ik t idee dat mijn borsten wat voller zijn maar die doen verder geen pijn. Ik krijg af en toe ook hele lichte steekjes in mijn borsten, alleen als ik op bed lig.</p><p>  Nu lees ik veel dat vrouwen last krijgen van gevoelige tepels tussen de eisprong en menstruatie.  Ik heb pcos en ik ben al 7 maanden niet ongesteld geweest dus ik heb geen idee of er überhaupt een eisprong is geweest. </p><p>Ik dacht eigenlijk dat eindelijk mijn menstruatie door zou komen maar dat is nog steeds niet t geval? </p><p>Natuurlijk getest maar die was helaas negatief. </p><p>Verder heb ik nooit eerder last gehad van gevoelige tepels.   </p><p>Iemand hier ervaring mee??</p>
 
Wel gevoelige en vollere borsten al met 2 weken. Dat was natuurlijk veel te vroeg om te testen. 2 dagen nadat ik eigenlijk ongesteld had moeten worden, was de test positief.
 
Goedenavond allemaal heb een vraag heb al ongeveer 5 dagen last van gevoelige tepels en me borsten lijken iets groter dan normaal ook zie ik meer aders tevoorschijn komen heb natuurlijk een Zwangerschaptest gedaan vandaag maar die geeft negatief aan kan iemand mij misschien helpen met deze vraag 
 
Terug
Bovenaan