Gevoelige tepels

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen, ik heb nu al een dag of 5 last van hele gevoelige tepels! Er zitten meer van die ik noem het blaasjes op! Ook zijn ze steviger dan normaal! Zelfs mijn vriend is het opgevallen. Normaal heb ik heel weinig gevoel in mijn borsten (eigenlijk tepels)! Verder heb ik nergens last van, ben wel een beetje futloos, maar dat kan ook door het weer komen! Ik had al ongesteld moeten worden de 23 ste maar ik had een rare cylus van 16 dagen! Dus ik hou het nu maar op 5dec. Is dit een zwangerschapsverschijnsel! Zou het dan misschien..... Ik ga er niet vanuit maar het zou wel leuk zijn!

het zou kunne mij moeder had ook sulke tepels en ook heel gevoelig maar sterkte en ga voor het zeker heid een test kopen doei

Hallo,
Wil je de meod niet ontnemen, maar ik had deze maand ook supergevoelige tepels, wat ik anders ook niet heb. Ik herkende mezelf in je berichtje. Ik had ook meer blaasjes en ze voelden idd voller aan, net zoals mijn ventje ook opmerkte. Maar helaas, ik ben woensdag weer ongi geworden. Ik hoop voor jou dat je meer geluk hebt.
Veel succes he.

grtjs,
Bea

Terug
Bovenaan