Gevoelige tepels

A

Anoniem

Guest
Mijn bericht stond er weer eens niet op maar ik probeer het nog een keer..
sinds een dag of 5 heb ik erg veel last van mijn tepels! Ze zijn donkerder, super gevoelig, en er zitten heel veel van die witte blaasjes op! Ook voelen mijn borsten steviger aan, zelfs mijn vriend zag het! Ik moet 5dec ongesteld worden! Tenminste, ik ben eigenlijk overtijd maar had de vorige keer maar een cyclus van 16 dagen! Heel vreemd maar vroeger had ik juist totaal geen gevoel in mijn tepels, zou ik dan nu toch zwanger zijn, ik hoop het maar ga er niet van uit! Het zou wel een leuk sinterklaascadeautje zijn!!

Mmmmm klinkt hoopvol, vooral omdat ze donkerder zijn.
Maar au, witte blaasjes? Doet dat ok zeer?
Hou ons op de hoogte.
Ik duim voor je.

Liefs Yvette.

P.s.. Mijn NOD is 2e kerstdag.
Het zou zo'n mooi kerstkado zijn. (ronde 4)

ik denk dat je wel zwanger zalzijn toen mij moeder ook zwanger was had zij ook sulke tepelsen heel gevoelig.
ik hoop het voor je en wel een hele leuke sinterklaascadeautje.sterkte doei

en die blaasjes zijn ook een teken hoor.
ik hoop het voor je.
mijn nod is de 4de, maar ik denk dat het niet is gelukt, want het is ook allemaal gevoelig maar ik heb ook de gebruikelijke menstruatie klachen.
op naar de volgende.

Bedankt voor jullie berichtjes! Ik hoop ook echt dat ik zwanger ben! Maar zo voel ik me helemaal niet! Je hoort toch misselijk te zijn enzo... Die blaasje zijn trouwens wel gevoelig hoor! Nou ik wacht maar af, en ik hou jullie op de hoogte...

Als je vorige keer maar een cyclus van 16 dagen had, was dat misschien niet eens je menstruatie, maar een innestelingsbloeding.
Als ik jou was, zou ik vast een testje doen!!!

Heel veel succes!!!

ik zou een zwangerschapstest doen, vooral omdat ze donker worden..suk6

ik had dat de vorige keer preciesssssssss het zelfde!!!!!!!!! maar werd wel ongesteld:_(

Terug
Bovenaan