gevoelige tepels

A

Anoniem

Guest
Ha meiden,

Een week voor ik ongi moet worden heb ik gevoelige tepels.
Dit heb ik sinds ik gestopt ben met de pil.
De eerste keer liep ik zelfs een week rond met harde tepels!
Is dit normaal als je gestopt ben met de pil, voel je dan ineens meer ofzo?
Gaan die hormonen dan zo tekeer??
Ik hoor het graag van jullie of jullie dit herkennen.

Verder voel ik nog niets wat kan duiden op een zwangerschap.
10 maart is mijn NOD dag.

Groetjes J

Hoi J,

Ik heb dat ook sinds ik met de pil ben gestopt. Toen ik nog de pil
slikte had ik er nooit last van. En ik kan me ook niet herinneren dat
ik er zo'n last van had toen ik nog niet aan de pil was. Maar vorige
maand had ik het heel erg rond mijn eisprong en gelukkig wat minder
rond mijn menstruatie.

Liefs Nanda

Hoi!

Ik had dat ook toen ik gestopt was met de pil (inmiddels 5 maanden geleden). M'n tepels waren soms net van die knikkers; zo opgezet, zeg maar!! Ik stond me er ook  over te verbazen... Het is nu iets minder, gelukkig, want ze waren ook echt pijnlijk!
Ik denk inderdaad dat het met al die hormonen te maken heeft. Het menselijk lichaam zit maar raar in elkaar...

Thanks Nanda & Jammie,
Ook ik vond het maar raar, en dacht in eerste instantie nog dat het misschien wel zwangerschap zou zijn, maar het zijn echt die vrouwelijke hormonen...
Thanks en succes,
Groetjes J

hoi J,

ik had de afgelopen keer opeens hele opgezette borsten (heb normaal cup a dus ik merkte echt verschil, haha) Dacht eerst natuurlijk meteen, misschien ben ik wel zwanger..maar helaas. Mijn lichaam had me goed voor de gek gehouden want na een paar dagen was het weer weg en werd ik ongesteld.
Gek hè, hoe sommige dingen opeens komen en ook weer weggaan, en ik maar denken dat ik mijn lichaam kende!
groetjes kreeftje

Hallo J,

Gek he dat je lichaam zo op hol kan slaan.
Hetgeen wat jij verteld hoor je vaak.
Zelf heb ik geen last van harde tepels, maar mijn borsten zijn ook veel voller.
Ik heb wel vaak dat mijn buik zo rommeld en rare geluiden maakt en pijn in mijn onderrug. ken jij die klachtjes ook?
Heel toevallig, mijn  NOG dag is ook 10 maart, spannend hoor. We zijn nu net in de 1e ronde dus zal de kans erg klein zijn, maar toch je bent er  stiekem wel mee bezig.
We houden elkaar op de hoogte he, rond 10 maart?

groetjes,Famke

Terug
Bovenaan