gevoelige tepels

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

ik heb sinds twee dagen heel erg gevoelige tepels, zo erg dat het bijna pijn doet
ik zit pas in de eerste ronde en heb over een week mijn nod
heeft iemand hier ervaring mee
misschien van het ontpillen??

liefs ikjes

Ja, hier heb ik zeker ervaring mee. Ik had er ook enorm last van na het stoppen met de pil. Ik kon er niet meer op liggen in bed, en per ongeluk tegen mijn borsten aan stoten deed ook enorm zeer. Ik was er van overtuigd dat ik zwanger was (je hoort overal dat het een typisch kwaaltje is) maar het kwam echt van het stoppen met de pil. De tweede cyclus was het al iets minder (de borsten-pijn dan) en de derde was het helemaal weg.

he meis,
ook ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb dat de 1e maand na de pildtop geha en was helemaal overtuigd dat t raak was
niet dus
2e keer had ik al iets minder gevoelige bordten maar wel aanwezig en nu de3ex ook aanwezig en met vlagen erger en minder op de ongidag is t over en bij mij begon t zo n paar agen na mijn ei
veel succes verder
liefs tamaar

hoi allemaal
bedankt voor jullie reakties
het  is ook niet zo dat ik  denk dat ik zwanger ben (hoop natuurlijk wel zoals iedereen hier)
ik heb namelijk verder ook helemaal geen klachten en zit ook pas in de eerste ronde
ik was wel heel nieuwschierig of meer forummers daar last van hadden gehad na het stoppen met de pil
het is ook echt een heel vervelend gevoel
ik ben ook heel erg benieuwd of ik lang moet wachten op mijn menstruatie
succes allemaal

liefs ikjes

Terug
Bovenaan