gevoelige tepels

A

Anoniem

Guest
Ik ben nu sinds een maand van de pil af en heb nu ongeveer al 1,5 week last van gevoelige tepels. dit is gekomen na mijn eisprong. ze zijn hyper gevoelig het lijkt net of iemand mij steeds in mijn tepels zit te knijpen. tevens heb ik ook een periode gehad van een week met licht rommel in mijn buik net of ik ongesteld moest worden. Is dit normaal als je gestopt bent met de pil of kan het zijn dat ik nu al zwanger ben? Wie heeft hier ervaring mee

groetje irene

Hoi Irene,
Het blijft verwarrend, maar volgens mij kan gevoelige tepels hebben als ze zwanger bent en als je niet zwanger bent. Ik ben in december gestopt met de pil en heb vooral in de weken na mijn ei ook gevoelige tepels en borsten. Maar het kan best zijn dat je al zwanger bent, er zijn regelmatig dames op de site die in hun eerste ronde al zwanger zijn geraakt.  Het is volgens mij geen specifiek symptoom. Het is dus gewoon afwachten tot je nod of tot wanneer  je een positieve test in handen hebt.

Succes nog met wachten.

Liefs,

Sara

Hoi,

Ik sluit me aan bij Sara. Ik heb zelf ook in de periode tussen mn ei en mn NOD erg gevoelige borsten.Als je er naar wijst doen ze al pijn, zeg maar. Bij mij is dat standaard en ben toch al geruime tijd met de pil gestopt.
Het kan ook idd duiden op een prille zwangerschap, maar vaak komt dat pas later (als je het al weet).
Het blijft gewoon lastig omdat de dingen die eventueel op een prille zwangerschap kunnen duiden, dezelfde zijn als wanneer je ongi moet worden. Je kan wat dat betreft niet echt 100% op je lichaam vertrouwen.
Je moet helaas wachten tot je NOD en dan testen als je overtijd bent.

Ik duim voor je.

Groetjes Anoek

Terug
Bovenaan