Gevoelige/zere borsten

Ik kijk al een tijdje met jullie mee, maar schrijf zelf niet zoveel, maar nu schakel ik jullie hulp in!
Vanaf het moment dat ik zwanger ben heb ik last van gevoelige/zere borsten, zijn ook nu al giga gegroeid(waarom kan dat niet in de laatste twee maanden??)
Sinds een paar dagen heb ik voornamelijk last van mn tepels...kan het gevoel niet echt uitleggen, maar misschien dat jullie dit ook herkennen? Niet alleen wanneer ik ze aanraak, maar soms ook midden op de dag dat ik ze gewoon 'voel'...
Weet niet zo goed of het erbij hoort, ben voor het eerst zwanger.
Wanneer niemand dit herkent, bel ik de vk.

gr. Rietje
 
Het klinkt me wel bekend in de oren. Door de hormonen gebeurt er natuurlijk van alles in je lichaam. Bij mijn eerste twee zwangerschappen heb ik geen seconde last gehad van mijn borsten en nu.....soms jeuken ze gewoon zo erg, dat ik moet krabben. Ook hoeft er maar iets langs mijn tepels te gaan en het doet eigenlijk zeer. Al met al wel herkenbaar, niets verontrustends, maar wel vervelend. Misschien is borstencreme een optie? Succes ermee!
 
Hoi,
Ik had tijdens mijn vorige zwangerschap ook enorm last van mijn borsten. Ze waren enorm gevoelig en groeide ook behoorlijk. Ook had ik enorm gevoelige tepels. Zodra er een zuchtje wind langs ging, had ik ingetrokken tepels. O wat deed dat zeer! En voor dat ze dan weer ontspannen waren...jeetje dat duurde lang.
Heel irritant!
Gelukkig heb ik deze zwangerschap weinig last van mijn borsten. Ze zijn nu ook later gaan groeien als de vorige keer, maar zijn ook weer onderweg om erg flink te worden. Alleen zo jammer dat na de zwangerschap en als de borstvoeding minder word ik zo weinig meer over hou. Terwijl ik voor de zwangerschappen een C/D cup had. Ach ja, we moeten er wat voor over hebben he?
Sterkte in ieder geval!
Liefs,
Mar
 
Hoi Hoi

Ik ben ook voor de eerste keer zwanger en vanaf dag 1 zere borsten ze doen nu niet meer echt pijn maar zeker wel gevoelig.
En mijn tepels soms is er net of er een tinteling doorheen gaat gewoon als je rustig zit heel apart en soms jeukt het ook ja en verder blijven ze groeien hahahaha.
Soms is het vervelend maar het hoort erbij he

liefs kim
 
Hallo meid,

Welkom! Gefeliciteerd ook! Die zere borsten herken ik, zeker in de eerste drie maanden. Nu heb ik af en toe een ander gevoel. Ik ben nu ruim 1 cupmaat gegroeid (van B naar grote C, een droom voor mij!) Soms heb ik een soort jeukgevoel op mijn tepels of kleine naaldensteekjes. Dit is niet elke dag zo en ook niet om de zoveel dagen. Het neemt wel af maar gaat op den duur wel weer beginnen.....

Volgens mij is dit heel normaal, de één zal het meer hebben dan de ander.......

succes meid!
 
hallo,

ook ik heb last van zere en gevoelige borsten,
je borsten en tepels goed insmeren met bodylotion na het douchen is misschien wel een verlichting en een meegroeibh kopen deze zitten erg lekker!
veel succes ermee.
 
Ik heb er ook last van! Ik had al een E cup en ben nu zeker een cupmaat groter. Ze jeuken ook en er zitten vaak kleine bultjes op, soms heb ik het idee dat er melkklieren ontstoken zijn of juist aan het groeien zijn. Ik baal er wel van want ik kan haast geen bh meer aan en kan niet echt goede zwangerschaps- meegroebh's vinden.
Iemand een tip voor een goede bh, die behalve meegroeit ook steun geeft?

Groetjes, Kirsten
 
Terug
Bovenaan