gevoelloos

Ha meiden ik heb een vraag.Sinds ik weet dat ik zwanger ben heb ik last van een gevoelloze bovenlip.Ik heb nooit iets gehad maar nu lijkt het of het continu een slaapgevoel heeft erg irritant.Hebben jullie dit ook of ligt het aan mij?
 
hoi maja

ik heb dit ook gehad bij mijn eerste zwangerschap. het is inderdaad een heel irritant gevoel. net of je bij de tandarts een verdoving hebt gehad.
niemand had hier ooit van gehoord en dachten dat het wel tussen mijn oren zou zitten. wat een opluchting te lezen dat er nog meer mensen zijn die hier last van hebben.
misschien is het niet zo leuk om te weten bij mij heeft het de volle 9 maanden geduurt. de dag na mijn bevalling was het weg. ik hoop dat dit bij jou niet zo is. vraag het ook eens aan je vk misschien dat zij het wel kent.
heel veel sterkte en probeer toch van je zwangerschap te genieten. een plusje na een tijdje wen je aan het gevoel en is het niet meer zo irritant.

groetjes laura
 
hoi, ik heb bijna hetzelfde. het is alleen het midden van mijn bovenlip, en het voelt anders aan en hij trilt soms, zo'n zenuwtrekje. ik ben 23 weken zwanger en heb het nu 2 weken. herkent iemand anders dit? jacqueline
 
Terug
Bovenaan