gevonden voorwerpen? (fotocamera-hoesje)

A

Anoniem

Guest
Ik kom thuis en kan het hoesje van m'n camera nergens meer vinden. Heeft iemand 'm bij ballorig zien liggen en meegenomen? (of thuis in je tas gevonden en je denkt: wat moet ik daaaarmee?)
Liefs Nelleke

Helaas, ik heb geen camerahoesje gevonden.  Wel een  meisjes t-shrit!!!  Men dacht dat het van het meisje was met het donkerblauwe calvin klein shirtje met glitters.
Het gaat om een t-shirt met lange mouwen van H&M L.O.G.G. maat 80. Het lijkt een shirt met korte mouwen over een shirt met lange mouwen maar dat is het niet. het heeft groene  horizontale streepjes  (donker met lichtgroen).

Van wie oh wie is dit shirtje.

Groetjes,
Evelien

YESSS! Inderdaad van ons, het 'meisje met de glitterletters'. Ik wilde net op het forum vragen of iemand m gevonden had, erg attent van je Evelien!
Misschien is het het makkelijkst om m op te sturen, dan vergoed ik je de kosten? Of we moeten heeeeel snel weer een forumdag organiseren, dat vind ik helemaal niet erg want het was echt supergezellig! Dames en kindjes...bedankt!!! Enne....Phira (raar om je nu zo te noemen als ik weer hoe je heet) helaas heb ik ook je hoesje niet gezien, hoop voor je dat hij nog terecht komt.

Liefs, Marcia mv Puck.

Hoi Marcia,

Zullen we even mailen erover?
evelienenrenee@gmail.com

Groetjes,
Evelien

Haha, noem me maar zoals je wilt hoor. Ik luister ook naar de naam Truus, KAtootje, Saartje, Neuleukeu, Petronella.....wat jij wilt!

Ow was dat  mooie    hoesje van jou? Mijn camera paste er mooi in! haha (ik had er net een nodig) Maar ik wil m wel opsturen naar je! Mail je adres maar en dan zorg ik dat ie zo snel mogelijk weer bij je terug is!!!
esthersch148@hotmail.com

Liefs Esther

Terug
Bovenaan