Gevraagd: dagritme

Hallo allemaal
Graag zou ik willen weten hoe jullie dag met een kindje van +/- 10 weken er uit ziet.
Vind je het leuk om dit met mij te delen? Dan zie ik jullie dagritmes met plezier tegemoet!!
 
Hallo
Mijn dochtertje is nu 13 weken. Ze krijgt 4 voedingen op een dag, dit doet ze al vanaf dat ze 5/6 weken is. Ze is er zelf mee begonnen en we zijn daar na een paar dagen in mee gegaan.
Ze krijgt per fles meer en dat kan ze ook wel op. Tussen 7 en half 8 's ochtends een fles dan is ze eerst nog wakker valt later in slaap ongeveer een half uur en dan is ze weer wakker. Dan doe ik haar in bad en daarna slaapt ze nog een uur en dan krijgt ze weer voeding (+/- 12.00). Dan slaapt ze weer een uur tot anderhalf uur en dan is ze wakker en speelt of zit gezellig bij me. Later gaat ze weer slapen een uurtje en dan krijgt ze weer voeding (half 5-5 uur). Dan slaapt ze totdat we haar weer wakker maken om ongeveer 9 uur-half 10 's avonds en daarna slaapt ze tot de volgende ochtend.
Dit gaat nu al zo'n aantal weken zo, daarvoor had ze een paar weken dat er helemaal geen ritme in zat en sliep ze overdag bijna niet, wilde ze niet.
Natuurlijk gaat het niet elke dag zo het ligt er natuurlijk aan hoe zij zich voelt. En als ik overdag met haar weg ga is het ook anders.
Ben wel benieuwd naar jouw dagritme en wat heb jij; jongentje of meisje?

Groetjes
 
Bedankt voor je reactie
Ik heb een zoontje van 10 weken.
Mijn dagritme ziet er eigenlijk wel een beetje hetzelfde uit alleen zit mijn zoontje nog op 5 en soms 6 flessen op een dag. Verder is het ook een redelijk makkelijk kindje dat veel slaapt.
Momenteel gaat het allemaal niet zo makkelijk omdat hij erg verkouden is. Weet jij of ik hem tussen de voedingen als hij om eten huilt ook water mag geven? Lijkt me niet verstandig om dan steeds flessen melk te geven.
 
mijn dochtertje is 11 weken en maak ik om 7.15 wakker en krijgt ze een fles.Om 10.15,13.15,16.15 en na het bad om 19.15 een fles.In totaal 5 flessen dus en ze slaapt dan van 19.30 tot de volgende ochtend.
Tegen de verkoudheid help natuurlijk een neusspray en ook een ui naast het bedje doet wonderen
 
Hallo,
Onze dochter (11weken) begint de dag rond 7.00 met een voeding, daarna spelen we wat samen en gaat ze weer slapen. Rond 11.00 weer het zelfde ritueel. Dan weer rond 15.30 eten en spelen. En dan gaat ze rond 19.00 in bad, lekker eten, spelen en slapen tot de volgende ochtend.
Water geven mag altijd. Kan nooit kwaad, dus als je je zoontje water ipv voeding wil geven mag dat gewoon.
 
onze zoon, 12 weken krijgt om 07.00 een fles en slaap dan tot 9.30 dan mag hij een uur met z'n blote gat op bed spelen en dan een fles, dan om 11.30 nar bed tot 13.30 even spelen om 14.30 een fles en dan naar buiten even wandelen of boodschappen doen. dan een uurtje slapen op schoot en om 19.30 een fles met wat gepureerd fruit erna om 19.30 in bad en nog even spelen en om 20.30 naar bed. om 22.15 nog een fles en dan slapen tot 07.00

Op je vraag: je mag tussendoor altijd water geven, of venkelthee. Ook kunnen ze met 11A 12 weken alvast wennen aan een hap fruit, dat deden onze ouders al met 10 weken. Vanaf 4 maanden zijn er dan volledige fruithappen, maar als hij tussen voedingen door huilt, kan hij misschien best een hap tussendoor
 
Terug
Bovenaan