gevraagd voor en nadelen van de quinny buzz

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik zou graag een andere kinderwagen willen kopen ik heb nog een bugaboo cameleon.
Maar ben er weer op uit gekeken het is wel een perfecte wagen hoor maar ik wil graag weer iets anders voor ons tweede kindje.

Daarom zou graag ervaringen willen uit wisselen over de quinny buzz want ik wil deze wagen misschien voor onze tweede aanschaffen.

Hopelijk kunnen jullie mij misschien meer vertellen over de wagen en over de handigheid hiervan??

Nou iedereen die in verwachting is een hele fijne zwangerschap toe gewenst.
Groetjes Maria

Hoi,
Wij hebben de Buzz besteld omdat ie zo lekker compact is. Hij past anders niet door de achterklep van onze auto en dat zou toch een beetje lastig zijn. Verder zit er zo'n gasveer in om hem open te klappen met 1 voet, ook erg handig als je die kleine op je arm hebt lijkt mij. En het leuke van de wandelwagen vindt ik dat je je kindje zowel naar jou kan laten kijken, dus achteruit laat rijden of vooruit.
Het enige nadeel vonden wij de saaie kleuren maar in maart komen er nieuwe kleuren op de markt, hele vrolijke en die hebben wij dus besteld maar daar moet je wel naar vragen want dat zeggen ze niet in elke winkel uit zichzelf.
Kortom, alleen maar voordelen dus!!!
Mar

hallo

Wij hebben alleen maar nadelen over de buzz gehoord!!
Wij gingen ook weg voor een buzz omdat tie idd zo compact is in de auto,maar je kan er schijnbaar geen tas aan hangen omdat tie dan om zou vallen?!
Hij mag ook niet ion het vliegtuig want hij heeft een mechanisme en de duwstang is schijnbaar heel breekbaar!!

Dus wij hebben toen maar de quinny speedy sx gekozen wel iets groter maar ja als ze je zoveel nadelen vertellen over een wagen dan ga je toch maar verder kijken!

Ik heb het maar van horen zeggen hoor dus als zij het liegen dan doe ik dat ook!!

Groetjes Cindy(34+4 weken)

p.s Allemaal veel sterkte verder in de komende weken/maanden/dagen met de zwangerschap

Wat ik begreep van de Buzz is dat als later een wandelwagen word, je het stoeltje moet verwijderen op hem "compact"op te vouwen.
Dus het frame is dan wel heel compact, maar je zit wel met het stoeltje wat je ook nog eens hebt.
Het lijkt mij makkelijker als alles in een keer inelkaar klapt.
Maar je moet maar even navragen ofdat mijn verhaal klopt.

Groetjes Nance

Het klopt dat je het stoeltje moet verwijderen maar   dat gaat enorm makkelijk en daardoor is ie wel compacter dan als je het erop zou laten bij andere wagens.

Hoi

Wij vinden de quinny buzz echt helemaal geweldig.. Vooral de nieuwe kleuren zijn erg leuk.
De buggyinzet moet je er volgens mij sowieso vanaf halen, maar denk dat het   wel meevalt met ruimte dat het inneemt.
Ik vind het wel een nadeel dat er niet echt een rekje onder de wagen zit. Je kan er geloof ik wel een netje bij kopen zodat je wat meer kan meenemen.

Maar als je weinig ruimte hebt en je kindje is al wat groter kan je ook gewoon een buggy kopen, er zijn weinig wandelwagens waar je de zitting gewoon kan inklappen geloof ik.

Mij houd het in elk geval niet tegen.. Ik wil 'm, ik wil 'm , ik wil 'm!!!!!!

Je kan er inderdaad een mandje onder kopen. Kost 20 euro extra maar dan heb je ook een geweldige wagen!

Hoi

Hier nog ff een opmerking:

als je naar www.kieskeurig.nl gaat, kan je op kinderwagens en trefwoord quinny buz zoeken. daar vind je info over de wagen zelf maar kan je ook de reviews en beoordeling van andere mensen lezen!

Zie dat een aantal mensen negatief zijn, maar het overgrote deel is heel positief!
Schijnt ook dat het 2006 model beter is dan de oude??!!

Succes!

Grover

Terug
Bovenaan