gevraagde update

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Er waren wat mensen hier die wilden weten hoe het er hier nu voor staat. Ik zal vast zeggen dat ik niet vrijuit kan spreken en dus erg op mkoet letten met wat ik zeg, omdat het misschien een zaak voor aparte advocaten gaat worden en dan kan dus alles tegen je gebruikt worden.

Ik ben nu zo'n 3,5 verder nadat ik hem heb betrapt, en alles verloopt nog steeds erg moeizaam. Op het moment zit ik er even helemaal doorheen, gewoon door de spanning van de hele situatie en ik heb een luchtweginfectie die het allemaal niet makkelijker maakt. Ik ben er de laatste 3 maanden wel 10 jaar ouder uit gaan zien en ook gaan voelen. Mijn haren die nu uitgroeien zijn allemaal spierwit, flinke wallen onder mn ogen en echte rimpels al, ik zie er dus kortom niet goed uit. Ik probeer me er zo goed mogelijk uit te laten zien, maar de vermoeidheid begint me echt op te breken. Ons huis staat inmiddels te koop sinds 4 weken, heb ik ook allemaal helemaal zelf moeten regelen, maar 2 weken terug vertelde mn man ineens weer dat ie het huis toch wil aanhouden, dat ie in januari naar noorwegen wil verhuizen, en dan het huis hier verhuren. Meer ga ik er nu ook niet over zeggen, alleen wel dat het niet zo zal gaan zoals hij graag zou willen. Mijn man is nl heel erg achterdochtig en ik kan niet het risico nemen dat ik hier mn mond voorbij praat en vervolgens daarmee mn eigen ruiten ingooi. Er zijn natuurlijk ontzettend veel rottige dingen gebeurt in de tussentijd, maar dat zal ik allemaal weleens rustig vertellen als de rechter eenmaal uitspraak heeft gedaan en de zaak gesloten is...

veel liefs Martine

Tsjonge wat heftig allemaal voor je zeg. Dat gaat je ook niet in de kouwe kleren zitten begrijp ik uit je verhaal. Echt heel erg joh, dat dat allemaal zo moet lopen en dat de man waar je al je vertrouwen in had, je op die manier in de steek laat. Kan me voorstellen dat je er zo doorheen zit.

Heel veel sterkte in elk geval

Ida

Lieve Martine,
Heel vervelend om te lezen dat het allemaal zo moeizaam moet verlopen.
Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen en hoop voor je dat je snel in wat rustiger vaarwater zal komen, zodat je weer aan jezelf kan gaan denken.
Sil

Hoi martine,

fijn dat we weer eindelijk weer eens iets van je horen..
ik heb veel aan je gedacht.. vind het zo ontzettend klote voor je!
Ik ben zelf meerdere malen vreselijk in de boot genomen door mannen.. gelukkig nooit met kinderen dus die zorgen heb ik dan niet! maar financieel ging het de ander vaak lekker goed voor de wind.. laten we het zo maa zeggen! daarom toen ik jou verhaal las begon ik met giga kwaad te maken vooral omdat jullie nog maar net een ukkie erbij hebben...
ik hoop dat je ons op de hoogt houdt en als je hart wilt luchten doen maar gewoon hoor!!

heel veel sterkte en probeer er het beste uit te slepen voor je kindjes

liefs annemieke

Ik weet niet helemaal wat er bij je aan de hand is, maar het klinkt heel naar. Ik wil je heel veel sterkte wensen, hoop dat je kracht kunt putten uit de liefde voor je kindje (s). Sterkte!!!! Liefs Sandy

Terug
Bovenaan