Geweldig dat Hyves

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Een tijdje geleden heb ik al geschreven dat ik via hyves weer mail met een oude vriendin van mijn die op Aruba woont.

Nu heb ik via Hyves ook weer contact met een oude buurmeisje waar ik ook heel erg bevriend mee was. We waren zo vaak bij elkaar. Gek genoeg was het contact verwaterd ook al hoorde we wel vaak via onze moeders (die wonen nog steeds tegenover elkaar) hoe het met de ander ging.

Nu ben ik gisteren bij haar op de koffie geweest samen met Maaike en het was ontzettend gezellig. Het was alsof we nooit anders gedaan hebben. Ik denk echt dat dit contact weer helemaal goed gaat komen. We zouden maar even gaan want zij moest haar kinderen weer op tijd van school halen en is momenteel erg druk omdat haar hond 6 puppies heeft maar uiteindelijk gingen we tegelijk met haar weg. We zijn denk ik wel bijna 2 uur gebleven.

Ik wilde dit toch even aan jullie kwijt.

Groetjes
Inge

Hoi Inge,

wat leuk dat je een oude vriendin bent tegengekomen!! Das het voordeel aan Hyves hé?!
Ik hoop dat jullie vriendschap weer zo wordt als hij geweest is, maar dat zal vast wel goedkomen, als ik je verhaal zo eens lees ;-)

Liefs Debby.

Leuk he hyves! Ik heb deze week een oud schoolgenoot gevonden! Echt zo leuk om te horen wat hij nu doet en hoe het met zijn moeder gaat. In de puberteit hingen we altijd op straat of bij haar op de bank (jaar lang of zo)
En zo heb ik heel veel mensen van vroeger terug gevonden en ook leuk voor familie die ik niet veel in het echt zie.

groetjes Mariska

Terug
Bovenaan