Geweldig een kloppend hartje......

Hallo meiden,

2 weken geleden heb    ik mijn eerste echo gehad, de arts kon niet veel zien,
Wel een vruchtzakje met iets erin, maar was niet echt duidelijk..
Nu ben ik gisteren terug geweest en ja hoor!!!
Daar was het hartje!
Geweldig om weer mee te mogen maken....
Ik heb al een dochter van 7 jaar, Luna word in November 8 jaar.
Ik hoop dat ik haar een mooi verjaardagskadootje mag geven....

Veel liefs taxi-mama

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag ook voor het eerst het hartje zien kloppen. Echt heel bijzonder om het te zien en nu besef ik het ook meer dat ik toch echt zwanger ben en dat er een kindje in mijn buik zit!
Ik hoop dat er nog meer positieve verhalen over een kloppend hartje op dit forum komen!!
Iedereen veel succes!

groetjes Waantje

quote: Maaike1974 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-03-2009 09:11:23'));

Hoi Maaike,

ja het is allemaal geweldig!!
Wel lang geleden dat ik zwanger was maar voelt precies hetzelfde als toen....
Ben 3 november uitgerekend!

Groetjes taxi-mama

hoi,

Ook ik heb maandag de eerste echo gehad... hartje gezien en gehoord. Het is bijna niet in woorden uit te drukken hoe bijzonder dit is. Eindelijk bewijs dat er echt iets groeit in m 'n buik.     Heb natuurlijk even een traantje gelaten toen we het hartje voor het eerst hoorden..kan nu wel weer een zakdoekje gaan halen geloof ik, hihi,
kortom, heeeeeel bijzonder, en het geeft hoop voor de toekomest,
groet, Moon

Gefeliciteerd allemaal met jullie kloppende hartjes in jullie buiken.
Wat een fantastische ervaring he. Mogen wel wat meer van dit goede nieuws op dit forum hebben momenteel!

Zelf heb ik anderhalve week terug al ons kloppende hartje mogen bewonderen. Nu nog 1.5 week wachten en dan mag ik nog een keer. Hopelijk ziet alles er dan nog steeds goed uit, en durf ik dan eindelijk wat meer te hopen en te genieten. Vindt het nu nog erg spannend.

groeten mama van Nienke

Hoi Taxi-mama en alle anderen,

gefeliciteerd, toch een prachtig iets als je het hartje al kan zien of horen kloppen!!
in elk geval een eerste mijlpaal gehaald.

Zelf mag ik aanstaande maandag gaan kijken en ben erg nerveus! toch hoop ik maandag ook goed nieuws toe te voegen.

Liefs Sylvia

Gefeliciteerd allemaal!
Het lijkt mij zo onwerkelijk. Ik heb morgen een afspraak bij de gyn voor een echo. Hoop zo dat het goed is! Ben echt vreselijk nerveus. Niks aan te doen vrees ik, paar uurtjes doorbijten nog...

Terug
Bovenaan