Geweldig, na 5 rondes weet ik eindelijk mijn eisprong!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben deze maand met ovulatietesten begonnen, na een maand zonder resultaat  mijn slijm geïnspecteerd en getemperatuurd  te hebben. Ik heb acht staafjes gebruikt en twijfelde al of ik wel een eisprong zou hebben, maar vandaag verscheen er een vette streep! Ook kon ik nu zien wat cervixslijm is. Ben echt hartstikke blij, vanavond gaan we lekker aan de klus! Ik heb de testen van cleur bleu gebruikt en ben er dus erg enthousiast over. Ze zijn alleen wel best prijzig, 7 staafjes voor € 26, bij babybrabbel.

Misschien hebben jullie er ook wat aan!

Voor iedereen in de vruchtbare periode succes met klussen, en voor de meiden rond hun NOD succes met afwachten. Iedereen die zwanger is, van harte gefeliciteerd en een fijne zwangerschap toegewenst!

groetjes,
Linny

hoi linny.
super om te horen dat die testen helpen.
ikzelf heb die testen besteld van www.zwangerschapstest.nu
die kosten voor 10 staafjes 17, ?? incl. verzendkosten.
ik weet alleen niet of ze ook helpen ik heb ze nog niet geprobeerd.
nou ik hoop in ieder geval dat het klussen bij jullie heeft geholpen.
hou ons op de hoogte.
groetjes pally

Ha Pally,

Bedankt voor je reactie, ik hoop alleen dat jullie de tests niet meer nodig zullen hebben!

Ik zal voor je duimen! Ik heb gisteren dus m'n eisprong gehad, maar heb er deze maand volgens mij voor het eerst best wel last van gehad. (We zitten in ronde 5.)  Ik heb flinke buikkrampen en een zeurderig gevoel in m'n buik. Misschien wel een griepje...

Terug
Bovenaan