geweldige poef!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Ik heb voor mijn beide kindjes een doomoo-seat gekocht. Eigenlijk was het de bedoeling er alleen een voor de jongste te kopen, maar de oudste vond hem zo leuk, dat hij er ook een heeft gekregen. Inmiddels is mijn kleine meisje bijna 8 weken en ik ben razend enthousiast erover. Liv ligt er heerlijk in, de poef gaat helemaal naar haar lichaampje staan en het materiaal wordt lekker warm (neemt lichaamswarmte aan), waardoor het allemaal heel knus is. Het ziet er ook heel leuk uit. Als je nog een "zit"-attribuut voor je kindje wilt kopen, zou ik zeker ook eens naar zo'n doomoo-seat kijken. Ze zijn wel duurder dan een wipstoeltje, maar daar heb je na een maand of 6 niets meer aan, terwijl deze poef gebruikt kan worden tot 30 kg. Iedereen die bij me komt vindt het ook zo leuk.
Ik heb hem via internet gekocht, bij babyandmore.nl . Ik denk dat hij ook wel in een babywinkel te koop is, maar daar heb ik niet naar gekeken.
Groetjes,
Patricia, trotse mama van Max 090505 en Liv 141206

Hoi,
Ik heb ook uitgebreid staan kijken bij de doomoo seat, vind het een geweldig ding. Waar ik echter bang voor ben is dat de kleine eruit valt als hij leert zitten (zo rond een half jaar/1 jaar). Voor baby's en iets oudere kindjes vind ik het wel een geweldige uitvinding.

groet van Else

Hoi Else,
Ik heb daar geen ervaring mee. Mijn oudste was anderhalf toen de peof binnenkwam en de jongste is pas 8 weken. Maar je kunt de zitting helemaal vormen, dus dat ga ik met Liv proberen, als zij over een tijdje wil gaan zitten. Als ik het te gevaarlijk vind, zet ik 'm een tijdje weg, tot ze er weer wel iets aan heeft! Bedankt voor de tip!
Patricia

Deze staat ook op de site van Prenatal. Ik heb hem nog niet gezien in de winkel, maar hij is vast wel bij prenatal te bestellen als het op de site staat.

Hey

Ik heb die poef ook al eens gezien in de winkel, ik heb hem (nog)  niet gekocht. Ik twijfel nog een beetje.
Ach wie weet is het straks een leuk kraamkado of verjaardagskado ofzo.
Mij lijkt het wel een handig ding eerlijk gezegd.

Groetjes Carol

Hoi,
De babyzitzak is in heel veel kleuren te krijgen. Toevallig ken ik de eigenaren van Baby & More en die staan volgende week op de 9 maandenbeurs en dan kun je ze allemaal bekijken. Ze hebben dan ook een mooie aanbieding. Ze zijn trouwens zo ie zo goedkoper dan bij Prenatal ofzo, want je mag voor 5,- in hun webshop uitkiezen en het wordt nog eens gemakkelijk thuisgestuurd. Ik heb zelf ook de babyzitzak en vind het ontzettend fijn. Nu staat die nog in de kamer, maar straks gaat die naar zijn eigen kamertje, kan die daar lekker lezen enzo.

hoi mamaniels,
Wat leuk dat je die mensen kent zeg! Toen het pas bestond hadden ze op hun website nog een gastenboek, maar ik kan het niet meer vinden. Misschien ben ik wel een digibeet hoor. Ik vind het stom om er een mailtje over te sturen, maar ik vind het echt een hele leuke website en ze  geven een  goede service en leveren snel (vind ik tenminste).
Wat ik zo handig vind, is dat ik er de deur niet voor uit hoef. Met twee kids lopen dingen wel eens anders dan gepland en heb je niet altijd tijd om een eind te rijden om iets te gaan bekijken of kopen.
Misschien ga ik volgende week wel naar de negen-maanden-beurs, als de kids het toelaten, dan kan ik mijn complimenten persoonlijk overbrengen.
patricia

Hier staat hij ook klaar in de babykamer, volgens mij heb ik er 110 euro voor betaald bij de Prenatal.

Groetjes
Chris

Terug
Bovenaan